Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo simpel ligt het niet. Met zware axis-onderdrukkers als d-bol, test, deca duurt het sowieso langer voor je axis hersteld is. Verder speelt de dosering ook nog een rol en het feit of je een goede nakuur hebt.
Voor de recreatieve BB lijkt mij 2 kuurtjes per jaar voldoende, maar dat is mijn mening.
Ik zou zeker wel bloed laten prikken voor je aan je volgende kuur begint, iets wat je eigenlijk altijd moet doen IMO maar wat maar zelden gebeurt.
Zo kun je kijken of je leverwaarden etc (weer) in orde zijn.
Ik zou zeker wel bloed laten prikken voor je aan je volgende kuur begint, iets wat je eigenlijk altijd moet doen IMO maar wat maar zelden gebeurt.
Zo kun je kijken of je leverwaarden etc (weer) in orde zijn.
Zo simpel ligt het niet. Met zware axis-onderdrukkers als d-bol, test, deca duurt het sowieso langer voor je axis hersteld is. Verder speelt de dosering ook nog een rol en het feit of je een goede nakuur hebt.
Voor de recreatieve BB lijkt mij 2 kuurtjes per jaar voldoende, maar dat is mijn mening.
Om het veilig te spelen doe ik on time = offtime na mijn nakuur.
ff een voorbeeld voor de duidelijkheid:
ben begonnen met een 8 wkn kuur met sus/deca/dbol. mijn nakuur begint in week 11 (gedurende 4 wkn), hier plak ik 8 wkn offtime aan en ik ben weer klaar voor mijn volgende kuur.
En bloedprikken zoals men hierboven zegt is natuurlijk heel slim om te doen.
Imo kun je 3 kuren per jaar pakken. maar dan vind ik dat 1 kuur daarvan alleen met kortwerkende eshters moet zijn voor snelle herstel van je lichaam.
suat ik zou gewoon de tijd die je kuurt + je nakkur erbij houden is naar mij mening altijd beter dus in jouw geval kuur je 14 weken dus ook 14 weken off.
suat ik zou gewoon de tijd die je kuurt + je nakkur erbij houden is naar mij mening altijd beter dus in jouw geval kuur je 14 weken dus ook 14 weken off.