MuscleMeat

tijd voor een kuurtje?

tom-i

Cool Novice
Waardering
0
ben nu 22j, 3j bb waarvan 2j vrij intensief (bedoel ik dus mee: let op men voeding, neem supll, neem genoeg rust en train ong 4x per week)...

ben op die tijd +- 16kg bijgekomen maar hang al geruime tijd vast (gain's ondervond ik de eerste 2j, nu lukt het niet meer hoeveel of wat ik ook train, eet of supll slik)

denk er dus aan AS te gaan gebruiken!

dit heb ik op dit forum gelezen dat een goed beginnerskuurtje is:
1-10 testosterone enth of cyp (250-500mg EW)
5-12 proviron 50-75 mg
13-15 nolvadex 40-25 mg

graag had ik wat reacties van mensen die misschien hetzelfde meegemaakt hebben en/of een gelijkaardig kuurtje gedaan hebben...

zou je nog gewacht hebben? zou je iets veranderen aan bovenstaand voorbeeld? was het wat je verwachtte?

laat maar komen die reply's!

ik zou zeker wachten. 16kg pakken sommigen hier in een jaar. hoe zwaar ben je nu dan?
Sleutel eerst aan je training, doe eens een tijdje op kracht of hst. Na 16kg groei zit je écht nog niet aan je natuurlijke limiet :D
wat voor supps gebruik je? ook creatine? (en ~producten bv swole)
Post je voedingsschema eens?

mocht je toch gaan kuren is die je voorstelt wel een goed idee.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben nu 64kg licht...maar kom van 48kg!

heb supps gebruikt zoals bcaa's, pro hormonen (welke weet ik niet meer juist), rage van j-tech, weight gainer van maximize, biergist, multi vitaminen, "zuivere" proteïne, hmb, creatine...

maar momenteel alleen proteïne, weight gainer en crea

voedingsschema ga'k niet posten maar kan je wel zeggen dat ik ongeveer 2500Kcal, 183Ei, 311Kh en 13.6V binnenspeel met men voeding (is een gemiddelde)
en 437Kcal, 35Ei, 77Kh en 1V met men shake na de training

dus zit ik aan gemiddeld aan +-3000Kcal, 217Ei, 388 Kh en 14.6V

Hoelang ben je dan als je maar 64kg weegt? Zo te horen moet er dan toch iets niet goed zitten in je training- of voedingsschema want zo zwaar ben je helemaal niet met 64kg.

ben 1m65...

Nog geen 15 gr aan vetten?? Ennuh, ik zou hier maar een heel goed lezen. Hier klopt totaal niks van. Dat je prohormonen gebruikt hebt en niet eens meer weet welke is ook een heel slecht teken.

Ik zou je aanraden om je voedings- en trainings-schema's te posten in de daarvoor bestemde secties zodat we je verder kunnen helpen.

Binnen nu en een week of 2 begin ik met hetzelfde schema als wat jij in je hoofd heb. Ik laat alleen de proviron weg.

Wel goed kuurtje dus.

over die vetten...moet je gelijk geven klopt niet volledig. moet er bij nader inzien nog men melk van men shake bij rekenen en men sauzen van bij men eten

over die prohormonen...is meer dan 2j geleden en heb niet zo een denderend geheugen! maar dacht dat het iets was in de aard van 19-nor andro...??? was in ieder geval ook van j-tech

Mijn advies staat nog steeds. Ik zou eerst een ander dieet/training schema proberen en dan over minimaal een jaartje weer verder kijken. Met een goede basis heb je in ieder geval meer plezier aan je kuur. Het is dan namelijk makkelijker om je gains vast te houden.

Je hebt onlangs je foto's gepost en volgens mij kan jij volgens natuurlijke weg nog veel vorderingen maken. 16kg is uiteraard een goede prestatie, maar met de juiste training en voeding valt er ook zonder AS nog veel uit je training te halen. Just my 2 cents

Warrie (het blijft jou keuze natuurlijk, maar persoonlijk zou ik er nog wat mee wachten)

je kunt het geen ik gemiddeld op een dag eet nu lezen in de voeding sectie...

prima, zal er eens naar kijken :)
je ziet van het kuren af?

als'k nog kan bijkomen zonder kuren ga'k het zeker nog ff laten! dus ff proberen men voeding/training op punt te stellen,afwachten op de resultaten en dan zien we nog wel...

goed plan.
Over het algemeen geldt: als je niet kunt aankomen zonder te kuren, zul je je massa ook moeilijker vasthouden na de kuur!!
alles staat of valt met een goed dieet. Tijdens de kuur moet je nóg méér eten!!

Terug
Naar boven