MuscleMeat

Tijdens kuur switchen van oral.

Ziq

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Goedemorgen!

Ben 1 maart begonnen met mijn cutkuur Tren / Test / Winstrol. Nu heb ik vanaf de eerste paar dagen enorm veel last van mijn knieën. Ik lijk wel Pinokkio als ik loop (enige dag erger dan de ander). Ik doe een 6 weken kickstart met winstrol maar heb teveel last dus van de sides.

Nu ben ik van plan om te stoppen met Winstrol (50mg) gezien ik nog een potje anavar heb liggen en het hiermee af wil maken. Wat is jullie mening hierover? Ben dan wel van plan de anavar hoger te doseren (70mg).

Kan altijd, of het echt veel verschil zal maken denk ik niet.

Goedemorgen!

Ben 1 maart begonnen met mijn cutkuur Tren / Test / Winstrol. Nu heb ik vanaf de eerste paar dagen enorm veel last van mijn knieën. Ik lijk wel Pinokkio als ik loop (enige dag erger dan de ander). Ik doe een 6 weken kickstart met winstrol maar heb teveel last dus van de sides.

Nu ben ik van plan om te stoppen met Winstrol (50mg) gezien ik nog een potje anavar heb liggen en het hiermee af wil maken. Wat is jullie mening hierover? Ben dan wel van plan de anavar hoger te doseren (70mg).

Ja kan,1 potje is dan voor 2 weken,wel wat kort maar het is toch voor een kickstart

Slik je geen Glucosamine tegen stroefe gewrichten? Zit zelf ook op Winstrol kick (60mg ed) bijna geen last, behalve me schouders soms. Maar zit wel al in de 4e week

• Topic Starter Topic Starter
Slik je geen Glucosamine tegen stroefe gewrichten? Zit zelf ook op Winstrol kick (60mg ed) bijna geen last, behalve me schouders soms. Maar zit wel al in de 4e week

Ja slik al een paar weken Glucosamine Chondroitine & MSM. Wil niet echt aanslaan om de een of andere reden.

Ja slik al een paar weken Glucosamine Chondroitine & MSM. Wil niet echt aanslaan om de een of andere reden.
Glucosamine werkt ook niet in een paar weken. Duurt een hele tijd, maar dan heb je er ook wel profijt van. Gewoon nog meer water drinken en zorgen dat je elke dag genoeg goede vetten binnen krijgt (visolie, lijnzaadolie etc).

• Topic Starter Topic Starter
Ben gisteren overgegaan op 2 weken anavar 70mg per dag. Nu vraag ik mij af hoelang het duurt voordat de gewrichtspijn in mijn Knieën & Knieholtes weg begint te trekken. Het is niet zozeer pijn maar meer een constant zeurend gevoel en het voelt net of iemand mijn pezen aan de binnenkant van mijn knieholtes op aan het rekken is. Het is vrijwel ondragelijk & kan niet echt benen trainen op deze manier.

Nu zit ik ook nog met het punt dat ik hoop dat de anavar echt is en geen winstrol is want dan verslechterd het alleen maar..

Je zou ook gewoon verstandig kunnen zijn en de winstrol/anavar stoppen?

Drink je wel genoeg?

Terug
Naar boven