XXL Nutrition

TIP: Geen externe HD/behuizingen/kabels meer!

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Koop dit :

[Link niet meer beschikbaar]

Heb je tenminste SATA snelheden en geen extra troep buiten je kast staan. Is een wisselframe voor HD's. Heb er zelf 1 in mijn kast. SATA snelheden en een gekoelde HD.

Is wel een tientje duurder ongeveer maar de snelheid is het waard. Beide oplossingen zijn overigens SATA-only.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Koop dit :

[Link niet meer beschikbaar]

Heb je tenminste SATA snelheden en geen extra troep buiten je kast staan. Is een wisselframe voor HD's. Heb er zelf 1 in mijn kast. SATA snelheden en een gekoelde HD.

Is wel een tientje duurder ongeveer maar de snelheid is het waard. Beide oplossingen zijn overigens SATA-only.

Interessant, maar omdat ik geen extra vak meer heb in m'n pc zou ik toch een externe moeten hebben;

http://www.forcom.be/?product=100351

Is dit ook zoiets?

Zou wss deze versie kopen: [Link niet meer beschikbaar]

Namelijk De Vantec 2.5"+3.5" SATA HDD enclosure eSATA&USB2 NST-D100 Wit , is dit wat?

• Topic Starter Topic Starter
Heb er een besteld (zie: mijn eerste reply). Maar dan 5 euro's goedkoper :D.
Schijnt SATA I en II te doen, maar volgens (wat ik begrepen heb via via) ook ATA en IDE (?)

Kan ik nu al mijn externe HD uit elkaar schroeven? En de Interne schijven eruit halen?

kunnen al mijn interne schijven uit de externe behuizingen gehaald worde?

en daarna in de sharkoon steken?

Kan ik dus een Western Digital externe HD 640 GB uit elkaar halen en de interne schijf gebruiken voor mijn nieuw speeltje?

Terug
Naar boven