Triple Aces
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 105kg
2 Bankdrukshirts die ik niet meer gebruik en dus weg mogen.
Beide maat 46 dus geschikt van zo'n 90 tot 110kg bw afhankelijk van hoe strak je liefst hebt natuurlijk.
Weet niet echt hoe te regelen met verzending dus voorkeur voor koper die er kan om komen of waar ik kan brengen als ik eventueel in de buurt ben voor een training bv.
Ben zelf van regio Gent, Belgie.
VERKOCHT Titan F6 Tornado maat 46
NOG STEEDS TE KOOPTitan Katana S/S (straight sleeve) maat 46
80 euro
slechts 4 trainingen en 1 wedstrijd gebruikt, dus perfecte staat
doe deze weg omdat de straight sleeve mij niet echt lag, heb nu zelfde maar A/S en is voor mij persoonlijk beter, S/S is meer voor de bankdrukker met heel lichte tot geen arch.
Nieuwprijs voor deze is (excl verzending) 125euro uit USA of 135euro uit Duitsland
Beide maat 46 dus geschikt van zo'n 90 tot 110kg bw afhankelijk van hoe strak je liefst hebt natuurlijk.
Weet niet echt hoe te regelen met verzending dus voorkeur voor koper die er kan om komen of waar ik kan brengen als ik eventueel in de buurt ben voor een training bv.
Ben zelf van regio Gent, Belgie.
VERKOCHT Titan F6 Tornado maat 46
NOG STEEDS TE KOOPTitan Katana S/S (straight sleeve) maat 46
80 euro
slechts 4 trainingen en 1 wedstrijd gebruikt, dus perfecte staat
doe deze weg omdat de straight sleeve mij niet echt lag, heb nu zelfde maar A/S en is voor mij persoonlijk beter, S/S is meer voor de bankdrukker met heel lichte tot geen arch.
Nieuwprijs voor deze is (excl verzending) 125euro uit USA of 135euro uit Duitsland
Laatst bewerkt:

Toch bedankt. Lijkt me sowieso idd wat groot als je meestal aan 82-85kg lift?