Fitness Seller

Verkocht Titan Bankdrukshirts maat 46 (F6 & Katana S/S)

Triple Aces

Ripped Bodybuilder
Waardering
230
Lengte
1m82
Massa
105kg
2 Bankdrukshirts die ik niet meer gebruik en dus weg mogen.
Beide maat 46 dus geschikt van zo'n 90 tot 110kg bw afhankelijk van hoe strak je liefst hebt natuurlijk.

Weet niet echt hoe te regelen met verzending dus voorkeur voor koper die er kan om komen of waar ik kan brengen als ik eventueel in de buurt ben voor een training bv.
Ben zelf van regio Gent, Belgie.

VERKOCHT Titan F6 Tornado maat 46

NOG STEEDS TE KOOPTitan Katana S/S (straight sleeve) maat 46
80 euro
slechts 4 trainingen en 1 wedstrijd gebruikt, dus perfecte staat
doe deze weg omdat de straight sleeve mij niet echt lag, heb nu zelfde maar A/S en is voor mij persoonlijk beter, S/S is meer voor de bankdrukker met heel lichte tot geen arch.
Nieuwprijs voor deze is (excl verzending) 125euro uit USA of 135euro uit Duitsland

vzftpi.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga eens navragen welke maat het pakje heeft dat ik momenteel heb (staat er niet in), en als dat groter is dan je rode pakje, heb ik wel interesse. Zou er eentje moeten hebben dat 1 of 2 maten kleiner is dan mijn huidig, en 25 euro is geen geld :)
Ik laat je zo snel mogelijk iets weten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga eens navragen welke maat het pakje heeft dat ik momenteel heb (staat er niet in), en als dat groter is dan je rode pakje, heb ik wel interesse. Zou er eentje moeten hebben dat 1 of 2 maten kleiner is dan mijn huidig, en 25 euro is geen geld :)
Ik laat je zo snel mogelijk iets weten.

Ok super, maar hou er wel rekening mee dat ondanks dat het jouwe wat ruimer is, dat het als het een super katana of katana is misschien nog steeds iets meer afzet geeft. F6 is een iets minder sterk shirt, vandaar imo ook ideaal om mee te beginnen, je kan er vrij makkelijk mee touchen.
Maar als je wil kan je het ook evengoed eens uitproberen.

Ik haalde uit deze zo'n 25kg

Het pakje dat ik nu heb zou ongeveer dezelfde maat of eentje groter zijn, en inderdaad een katana. Dus ga dit pakje toch maar niet kopen dan :)

Het pakje dat ik nu heb zou ongeveer dezelfde maat of eentje groter zijn, en inderdaad een katana. Dus ga dit pakje toch maar niet kopen dan :)

Ok geen probleem man! ;) Toch bedankt. Lijkt me sowieso idd wat groot als je meestal aan 82-85kg lift?

Als het nog vrij is, ga ik het toch kopen (voor in de gym bij Orhan dan).
Kan wel eens langs Gent rijden om het te komen halen. Woensdagavond bv?

Openingspost aangepast: de F6 heb ik daarnet verkocht.
De katana heb ik momenteel wel nog maar die is komende 2 weken in bruikleen bij iemand in limburg, mocht er interesse zijn uit die regio kan je die wel overnemen via die persoon.

Katana nog steeds te koop... :)

Terug
Naar boven