Fitness Seller

Verkocht Titan Titanium knee wraps (2m) IPF approved

Killstick

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Link naar product: http://titanwebshop.nl/nl/titan-gear/knee-wrist-wraps/titanium-knee-wraps-2m

Net aangekocht omdat ik wat sukkel met linker knie (tegen de zijkant van een open deur gelopen) en daardoor geef ik vaak een knikje onderaan men squat wat men 1RM steeds verpest.
Had deze gekocht omdat ik eigenlijk slechts minimale support zocht. Maar om ze goed te wrappen moet ik ze te hard aanspannen gezien hun lengte voor wat ik zoek.
Ik kreeg ze nooit comfortabel genoeg aan waardoor ik er dus zelf geen 1 rep mee heb gedaan > nieuwstaat

Prijs op website is 25 EUR heb er 15 EUR verzendkosten voor betaald. Vraagprijs is dus momenteel 25 EUR excl. Iemand uit België kan dus via Kiala of ophalen 10 tot 15 EUR besparen. Kan opgehaald worden in Berlare - 9290 (België).

Zonde dat ze je niet helpen! Voor minimale steun doe ik zelf wraps maar 4 slagen om, dan houden ze niet tegen maar geven ze wel druk op een pijnlijke plek.

• Topic Starter Topic Starter
Ja is eigenlijk wel een kutprobleem. Is dan nog op men dominant been XD Maar ik train ook alleen en extra lengte + eventueel velcro lijkt me nu the way to go. Omdat ik dat wat sneller en losser kan wikkelen.

Heb ze aangehad en je voelt wel dat het kwaliteit is. Maar de support etc die ze geven is wat meer dan waar ik naar op zoek ben. Is men eerste ervaring met knee wraps dus moest van ergens beginnen XD

Voor 25 euro incl.verzenden naar NL neem ik ze van je over.

Ik had je gisteren een pm gestuurd maar blijkbaar kan het niet als je hier nieuw bent? Ik woon niet zo ver van jou en kan ze eventueel komen afhalen. Mvg

heb je PM gestuurd met men email adres

Verkocht

Terug
Naar boven