AndroidHealthClinic

Verkocht TK: Bodycraft powerrack + extra catchers

DennizC

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
TK: Bodycraft powerrack + extra catchers

Dit betreft alleen het power rack. Dus zonder bankje of Halter. Wel zit er extra nog een set bar catcher's bij twv 45euro. Nieuw prijs is 600 euro!

Alles in goede staat. Voor de liefhebber heb ik ook nog dipbar's voor deze powerrack. Die zijn los te koop. Mail me een bod bij interesse daarin.

Zie ook helisport.nl voor meer info.

Prijs € 400

Op te halen in Lisse.

ImageUploadedByTapatalk1343228937.576058.jpg

ImageUploadedByTapatalk1343228972.823738.jpg

tip: Hij kost nu nieuw 473 euro bij Helisport (kortingsjaar) dus ben bang dat je hem hier niet snel voor verkoopt.:o

• Topic Starter Topic Starter
Kortingsmaand. (Al is er de laatste maanden wel bijna altijd één of andere actie geweest).

Plus dat die 473 euro zonder de extra catchers is. En de kortings maand is bijna om dus hoop er iig nog 350 euro voor te krijgen.

De korting loopt al enkele maanden hoor, ga er maar van uit dat ze deze nog wel even doortrekken.

Verder hamer je op de extra catchers, Helisports verkoopt al een tijd het nieuwe rack waar er standaard extra catchers op de voorkant van het rack zitten. Deze zitten dus al bij de prijs inbegrepen.

Sommige mensen willen het liefst nog meer vangen voor een 2de hands produkt dan dat ze er ooit voor betaalt hebben.
Heb mijn bodycraft powerrack 2011 model dus met extra catchers voor 200 euro 2 de hands gekocht.
2 de hands fitness spul heeft gewoon geen restwaarde!

Zou mij een worst :meal: wezen wat hij ervoor vraagt, het was alleen een tip van mijn kant.
Want voor deze prijs zal hij lang te koop staan.:zzz:

Sommige mensen willen het liefst nog meer vangen voor een 2de hands produkt dan dat ze er ooit voor betaalt hebben.
Heb mijn bodycraft powerrack 2011 model dus met extra catchers voor 200 euro 2 de hands gekocht.
2 de hands fitness spul heeft gewoon geen restwaarde!

Heeft het weldegelijk, maar natuurlijk wel een stuk lager als de nieuwprijs. Maar daarna blijft de prijs voor pak m beet 10 jaar gelijk.
200 is wel erg goedkoop gekocht.

Mijn bodycraft rack heeft mij 500 gekost, maar kreeg er de bar met 140kg, bankje,dipbars,bokszak en verstelbare dumbbells bij.

ik denk dat topicstarter wel 350 kan krijgen, moet ie wel gewoon de dipbars erbij doen natuurlijk.

De prijs van het nieuwe materiaal stijgt zelfs nog.
En zo'n power rack nieuw of 2dehands dat slijt echt amper...

• Topic Starter Topic Starter
Actie bij helisport is nu toch echt gestopt.

Voor de liefhebber, hij mag voor 350 euro weg, doe ik de dipbars er ook bij.

Dit slijt inderdaad nauwelijks en t rack is dan ook nog in prima staat.

Ja, ik vind het ook onzin dat het tweedehands niks meer waard zou zijn. Is goede kwaliteit en gaat lang mee. 350 EUR is een redelijke prijs.

Terug
Naar boven