AndroidHealthClinic

TMS alternatief

delars

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Normaal bestel ik altijd tms bij een zekere boardsponsor :d
Ben hier ook zeer tevreden van.

Maar nu is mijn probleem:
Door de prijsverschillen (en omdat ik peanut butter chocolate whey wil :p) zou ik eens in the US of A willen bestellen bij bodybuilding.com
Natuurlijk, noob dat ik ben, ken ik geen producten met soortgelijke samenstelling als Total Muscle Solution.

Iemand tips?
Ervaringen delen zou ook wel handig zijn bij het maken van mijn keuze.

Normaal bestel ik altijd tms bij een zekere boardsponsor :d
Ben hier ook zeer tevreden van.

Maar nu is mijn probleem:
Door de prijsverschillen (en omdat ik peanut butter chocolate whey wil :p) zou ik eens in the US of A willen bestellen bij bodybuilding.com
Natuurlijk, noob dat ik ben, ken ik geen producten met soortgelijke samenstelling als Total Muscle Solution.

Iemand tips?
Ervaringen delen zou ook wel handig zijn bij het maken van mijn keuze.

Total Muscle Solution is moeilijk te evenaren. Ik denk echt serieus dat je zelfs in de US geen gelijkwaardig product zult vinden voor die prijs. Onverslaanbaar!:D

Syntha-6 is verkrijgbaar in Peanut Butter.

Laatst bewerkt:
Total Muscle Solution is moeilijk te evenaren. Ik denk echt serieus dat je zelfs in de US geen gelijkwaardig product zult vinden voor die prijs. Onverslaanbaar!:D

Syntha-6 is verkrijgbaar in Peanut Butter.

Klopt zie ook geen gelijkwaardig product eigenlijk...

jah mischien anabolic halo van muscletech of dark matter van mhp.. zijn echter beide flink duurder. TMS is the way to go!

Syntha 6 peanutbutter choco is erg goed idd!! jammer dat er niet meer merken met deze smaak zijn *Hint* *Hint* (mischien idee voor jullie isolaat??)

Waarom zo moeilijk doen over alleen in de US bestellen? B&F rekent geen verzendkosten.

Waarom zo moeilijk doen over alleen in de US bestellen? B&F rekent geen verzendkosten.

Ik denk inderdaad dat, zeker ook als je de verzendkosten meerekent ze in de VS ook niet meer mee kunnen met onze prijs-kwaliteit in de eiwitten.:) (zie Whey Perfection en Isolaat Perfection:))

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor alle info! Ga het dan maar gewoon bij tms houden. Ben hier super tevreden van dus why change?
1vraagje nog: syntha 6 is dit een isolaat? Heb nogal last van acne de laatste tijd en wil eventueel is een isolaat testen.

Terug
Naar boven