MuscleMeat

TNHC gainer?

Jobay

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
hallo iedereen,

ik heb een half jaar geleden de 'Perfect Lean' weightgainer van the natural health company gebruikt. Die was na een tijdje op. Nu vroeg ik me af of het verstandig is om als volgende gainer ook weer die perfect lean te nemen, of is die toch niet zo goed? In de tijd dat ik hem gebruikte als nieuweling doseerde ik alles veel te weinig dus had ik er niet zo veel aan :rolleyes:
vandaar dat ik niet goed weet of het nou iets doet of niet.
Perfect lean dus: aanrader of niet? wat is jullie ervaring met deze weightgainer?

PS: als ik hem koop ga ik er later ook een review van posten, want die had ik nog niet gezien.

thx:D

vooral naar de ingrediënten kijken & je weet zowiezo wat een goede gainer is.
(anders lees je eens wat in bij de stickies !)
niet teveel op verpakking & marketing afgaan. Euhm als je een goede gainer wilt zou
ik eens bij body en fitshop kijken. de lean gain van hun eigen merk is prima kwaliteit &
prijsverhouding dus je krijgt echt wel waar voor je geld. anyway, heb je wel een voedingsschema ? supplementen zijn slechts aanvulling op je voeding dus zonder en deftis voedingsschema gaan ze weinig tot niets uitmaken. Zorg dus eerst da je voeding optimaal is want anders kan je even goed je geld weggooien & je bent 15 dus overschot zal je wel niet hebben :) succes nog verder.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel een voedingsschema die had ik al es gepost.op de voeding zelf geen commentaar gehad dus moet in orde zijn geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
here you go!
dit is nu mijn schema.

thuis
7:30

Shake met 1 maatschep whey perfection Bak Quaker Oats +-60g met 1 eetlepel pindakaas (jawel, pindakaas.)
Boterham met 1 plak AH geitenkaas jong belegen

op school

10:45
3 sneetjes brood met pindakaas 15g,rosbief 3 plakken/ kipfilet 3 plakken/ humus 15g/tonijn/ appelstroop/ plak geitenkaas.
500 ml water

12:30
3 sneetjes brood, zelfde beleg
500 ml water
thuis

15:00/ 17:30/ 16:30 (ben op verschillende dagen thuis op verschillende tijden ivm schooltijden)
+- 50 gram Brinta in een kom halfvolle melk
drink ook nog wel paar glaasjes water tussendoor.

gemiddeld om een uur of 7 avondeten.
meestal vlees, groenten en iets van rijst/ charlotte aardappelen of volkoren spaghetti.

21:00
250 g Magere naturel kwark met noten of theelepel whey.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven