Fitness Seller

To clen or not to clen?

StefH97

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Beste Bb'ers,
Ik ben erg benieuwd naar het product clenbuterol.
Wat zijn de aspecten waarmee ik zeker rekening moet houden? Risico's? Ervaring?
Alvast bedankt

Zweten, trillen (neemt wel af), nervositeit
Af en toe ook duizeligheid, meestal alleen tijdens trainen

Beste Bb'ers,
Ik ben erg benieuwd naar het product clenbuterol.
Wat zijn de aspecten waarmee ik zeker rekening moet houden? Risico's? Ervaring?
Alvast bedankt
Welkom op het forum :) Leuk dat je er geinteresseerd in bent, maar heb je de zoekfunctie of google al eens gebruikt? Daar staat zoveel informatie, dat je allang je antwoord kan hebben. Er word van je verwacht dat je ook enigzins informatie zelf opzoekt voordat je "maar raak vraagt".

Ga zelf eens op onderzoek uit. Gebruik de zoekfunctie ,of google. Luiheid wordt hier niet beloond door de meesten gelukkig.

Iedereen is er erg negatief over, gezien het feit dat appels gezonder zijn, maar clen helpt absoluut. Punt.

Twee dagen op, één dag af. Eerste dag 40 mcg, twee dag 80 mcg, derde dag af. En opnieuw. Werkt voor mij.

Iedereen is er erg negatief over, gezien het feit dat appels gezonder zijn, maar clen helpt absoluut. Punt.

Twee dagen op, één dag af. Eerste dag 40 mcg, twee dag 80 mcg, derde dag af. En opnieuw. Werkt voor mij.
Tot je clen van MT hebt. Die fout maak ik niet nog een keer

Pak maar eens echte sopharma clen :roflol: boven de 40mcg tril je van je stoel af met een lekkende bloedneus

overigens echt rotzooi, zou het niemand aanraden

Parkinson modus engaged toen?
Lekker eye twitchen en trillen als een vibrator
Volgens mij ging ik toen nog ergens heen met m'n vriendin, had ik last van zenuwtrekjes in m'n rechteroog en glimlachte er een meisje even naar me. Dacht waarschijnlijk dat ik een knipoog gaf :o

Clen is overigens geen supplement.

Verslavingsgevoelig spul. Vader van een trainingsmaatje van me scheen er vroeger verslaafd aan geweest te zijn.
Maarja, eat clen tren hard he

Een meneer uit de sportschool heeft er een herseninfarct aan overgehouden, voor de helft verlamd nu.

Maar dat was wel icm met slecht slapen hard trainen en stress op het werk..

Een meneer uit de sportschool heeft er een herseninfarct aan overgehouden, voor de helft verlamd nu.

Maar dat was wel icm met slecht slapen hard trainen en stress op het werk..

Vind dit soort correlaties altijd lachwekkend. Jij hebt het medische dossier gezien icm alle relevante feitelijkheden? Deze manier had misschien wel voor hetzelfde geld een herseninfarct gehad een week later als hij clen nooit had aangeraakt.

Idd. Misschien kwam t dan wel door het broodje pindakaas dat hij die ochtend voor zn herseninfarct had gegeten?

Vind dit soort correlaties altijd lachwekkend. Jij hebt het medische dossier gezien icm alle relevante feitelijkheden? Deze manier had misschien wel voor hetzelfde geld een herseninfarct gehad een week later als hij clen nooit had aangeraakt.

Ik heb het medische dossier niet gezien, ik had van hem begrepen dat het een combinatie was van de factoren en dat de clen de druppel was.

Het is een zwaar product. Ik persoonlijk hou er niet van. De hele dag misselijk zijn heb ik er niet voor over. Maar het werkt wel

Het is een zwaar product. Ik persoonlijk hou er niet van. De hele dag misselijk zijn heb ik er niet voor over. Maar het werkt wel
Misselijk word ik er niet van. Hoofdpijnelijk wel. Gewoon veel water drinken, paar paracetamolletjes erin en je bent weer de man.

Dit is inderdaad 1 methode die van toepassing is maar niet vaak wordt toegepast, er is ook nog een methode waarbij ze 2 weken gebruiken en 2 weken niet. Bij de 2 weken van gebruik bouw je het op naar een hoeveelheid wat voor jou werkt.

Terug
Naar boven