XXL Nutrition

toch doorzetten kuur only test

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
eind volgende week is het er!!!!!

de cypionate en de enthanate

ik begin de kuur met een gewicht ( nu ) van 88 kg, bf: 7% lengte is nog onveranderd 1.83 :D
toch weer 2 kilootjes droger geworden deze zomer, heb daar veel en ver voor moeten fietsen maar het resultaat mag er dan ook wel wezen. en dat zeg ik zelf. heeft zelfs nog 1 week vakantie ( jahaaaa )

als ik zo droog was als jij zou ik eerder voor test prop gaan of nog liever tren of masteron of winstrol of of of of gewoon allemaal :D
nee zonder dolle van test cyp/enant hou je toch wel wat vocht vast,zou ik zonde vinden als je zo droog bent ;)

hoelang gaat deze kuur duren dan en in welke doseringen??

• Topic Starter Topic Starter
fitnesboy zei:
hoelang gaat deze kuur duren dan en in welke doseringen??

10 weken lang allebei 500 mg
da's inderdaad wel veel, maar het moet nog groter allemaal.
het vocht ben ik na een maand ofzo wel weer kwijt

SAHR zei:
eind volgende week is het er!!!!!

de cypionate en de enthanate

ik begin de kuur met een gewicht ( nu ) van 88 kg, bf: 7% lengte is nog onveranderd 1.83 :D
toch weer 2 kilootjes droger geworden deze zomer, heb daar veel en ver voor moeten fietsen maar het resultaat mag er dan ook wel wezen. en dat zeg ik zelf. heeft zelfs nog 1 week vakantie ( jahaaaa )

En waarom deze twee als combi.? Ik bedoel mn 1e kuur bestond alleen uit test cyp. ,heb daarbij weinig vocht vastgehouden en mn voeding was niet echt top.Maar ik neem aan dat je vanjezelf al wat massa hebt...

waarom wil je het eigenlijk houden op test only, kan je er toch beter deca bijnemen

Ik vraag me af of het zin heeft om 2 langwerkende tests te nemen....net zoiets als een dianabol/anadrol combinatie. Kan elkaar hooguit iets versterken, maar aangezien bij testosteron de uiteindelijke werkzame stof hetzelfde blijft heb ik daar mn twijfels over.

Lichaam breekt zowel de enanthaat als de cypionaat ester af en dan blijft het testosteron molecuul over.

Dat is gewoon 1 gr test per week want zijn bijna hetzelfde.. Beter stacken met iets als deca of eq dan imo

ik weet niet of je er gevoelig voor bent maar met een gram test in de week zou ik wel nolva achter de hand houden :o

Zou dr nog ff 500 sus bijzetten ook :D Missch gaat hij wel keihard op test only he!

TylW zei:
Dat is gewoon 1 gr test per week want zijn bijna hetzelfde.. Beter stacken met iets als deca of eq dan imo

idd en 1 gr test is veel te veel bro of je hebt een zwaar kuurverleden?en dan nog
neem gewoon 500mg enth en 400mg deca
btw hoeveel denk je te kunnen opnemen van die 1gr test only?

Terug
Naar boven