AndroidHealthClinic

toch een vraag over spuiten

Tarzan020

Novice
Waardering
0
Ik heb in de informatie die hier op deze site voorhandig is geen rubriek gevonden over het inspuiten van GH.... daarom toch een aantal vragen hierover en ik hoop dat iemand me kan helpen:

1. klopt het dat GH niet intramusculair ingebracht worden maar bijvoorbeeld door te injecteren in je buik. zo ja, heeft iemand hier meer info over (afbeeldingen bijvoorbeeld hoe en waar exact)

2. GH komen, indien ik goed ben geinformeerd, in vaste substantie... leng ik dit aan met water (medicinaal water)? en wat is de juiste mate van oplossen in de vloeistof?

Alsvast bedankt Jongens

Greetz uit Amsterdam

als je zelfs dat soort basis kennis niet hebt. moet je overal ver van blijven vriend

• Topic Starter Topic Starter
.... en bedankt voor je info.....

GH zet je SC (Sub Cutaan, dus in vel, buikvet is denk ik het makkelijkste)

GH komt in poedervorm, dat je mengt met Bacteriologisch water.

dit had je allemaal terug kunnen vinden op deze site.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/hgh-faq-67147/

edit : shit, infinity was me net voor.

re:

als je zelfs dat soort basis kennis niet hebt. moet je overal ver van blijven vriend

Zo basis is zijn vraag niet hoor!
Groeihormoon is nou niet minste wat je gaat gebruiken, dus je antwoord is best een beetje aan de arogante kant....
Dat het niet IM gezet word dat wist ik ook maar hij vraagt ook naar het aanlengen van de materie en naar de hoeveelheden je dan mengt...

Dat wist ik toch ook niet zomaar te vertellen hoor en kan mezelf nou eigenlijk echt geen groentje noemen op het gebeid van AAS....

Wat ik wel moet zeggen is dat als hij van plan is om GH te gaan gebruiken dit een vraag is die je erg gemakkelijk op dit forum kunt vinden!

Groeihormoon is nou niet minste wat je gaat gebruiken, dus je antwoord is best een beetje aan de arogante kant....
Dat het niet IM gezet word dat wist ik ook maar hij vraagt ook naar het aanlengen van de materie en naar de hoeveelheden je dan mengt...

Dat wist ik toch ook niet zomaar te vertellen hoor en kan mezelf nou eigenlijk echt geen groentje noemen op het gebeid van AAS....

Wat ik wel moet zeggen is dat als hij van plan is om GH te gaan gebruiken dit een vraag is die je erg gemakkelijk op dit forum kunt vinden!

het staat notabene in een sticky!

ga toch weg man, als je niet eens weet hoe je onderhuids dient te zetten, dan mag je uberhaupt niets eens spuiten vind ik. en ja, dat behoort toch tot basis kennis.
en dat aanlengen ed daar is zoveel info over te vinden

Jongens (lees haantjes) rustig nou :D

TS, lees idd de sticky's ff door en als er dan nog vragen zijn helpen we je zeker!

edit: lees steeds meer dat hgh ook im gezet kan worden, zeker bij korte extreme kuren.

re:

het staat notabene in een sticky!

Dat het in een sticky staat dat wist ik ook wel....
Alleen ben ik niet degene die de vraag stelde bro, en als je goed mijn reactie leest dan zie je dat ik ook verwijs naar het forum omdat daar de meeste antwoorden zijn terug te vinden....

re:

ga toch weg man, als je niet eens weet hoe je onderhuids dient te zetten, dan mag je uberhaupt niets eens spuiten vind ik. en ja, dat behoort toch tot basis kennis.
en dat aanlengen ed daar is zoveel info over te vinden

Dat daar de antwoorden op te vinden zijn heb ik ook in mijn reactie gezet, alleen blijf ik erbij dat vragen over HGH nou niet echt basis vragen zijn!

Hij vraagt ook om afbeeldingen, die ben ik in het sticky iig niet tegengekomen...

Dat daar de antwoorden op te vinden zijn heb ik ook in mijn reactie gezet, alleen blijf ik erbij dat vragen over HGH nou niet echt basis vragen zijn!
..

als je aan de sth gaat, mag je toch wel aannemen hoe je onderhuids dient te zetten. dat is nl basiskennis, althans mijn inziens.

en als je zelfs dat al niet weet, dan dien je verre vd as te blijven

Hij vraagt ook om afbeeldingen, die ben ik in het sticky iig niet tegengekomen...

in tegendeel, in het AAS sticky staan een aantal links naar websites die gedetailleerde plaatjes bevatten van spuit locaties.

maargoed.. TS is geholpen.. ;)

dudes misschien heeft de TS al vaak gekuurd met AAS maar nog nooit met HGH en hij moet toch op een manier over HGH het nodige te weten komen!hij zegt toch ook niet dat hij dit wil gebruiken???en hij zegt ook niet dat ie al enige kennis heeft!!

Terug
Naar boven