AndroidHealthClinic

Toch maar beginnen

mafketel86

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Beste DBBB ik zit de laatste tijden heel erg te denken om anabolen te gebruiken alleen ik weet er helemaal niks van.

wat moet ik er over weten en hoe kom ik aan die info en hebben jullie nog verdere tips voor mij?

Leerzame sectie en veel topics lezen, vragen stellen kan ook geen kwaad ;)

Alle sticky's en interessante topics lezen, logjes etc :)

Lees hier veel rond en ga niet gelijk elk dingetje vragen, maar gebruik de zoekfunctie en Google. Niet alles wat op internet staat klopt dus zorg dat je veel leest en leer welke bron betrouwbaar(der) is dan andere. Probeer als je vragen stelt gericht vragen te stellen.

Belangrijk is leer wat de producten zijn en waar ze voor dienen. Wat mogelijke Side effects zijn en wat je hier tegen kunt doen.

• Topic Starter Topic Starter
Maar hoe leer ik deze dingen, er zijn teveel topics hier.
Dat zou maanden in beslag nemen om ze allemaal te lezen....

welke topics raden jullie mij dan aan of zijn er documenten te lezen.

de meeste mensen besteden ook wel maanden aan dat soort dingen, zeker voor je eerste kuur

Als je toch al jaren traint voordat je begint met kuren, wat is een paar maanden dan ???.
Het is niet zomaar iets he, het is een beslissing die je voor minimaal de komende jaren maakt dus lees je goed in.

Sticky's en DBB Wiki lezen, vooral om te leren wat de stoffen doen met je lichaam.. Daarnaast zijn er genoeg kuurvoorstel topics en logs over beginnerskuurtjes. Als je dan nog met vragen zit, zoek je eerst of er al topics zijn waar de vraag mogelijk al gesteld is. Zo niet, kan je altijd nog een topic openen (voor gerichte vragen/controle doordacht kuurvoorstel). Een topic als dit slaat nergens op, wij gaan niet alles voor je voorkauwen ;)

Beste DBBB ik zit de laatste tijden heel erg te denken om anabolen te gebruiken alleen ik weet er helemaal niks van.

wat moet ik er over weten en hoe kom ik aan die info en hebben jullie nog verdere tips voor mij?

lees je goed in , stel gerichte vragen
waar wil je naartoe , wat wil je bereiken ??
tzijn geen snoepjes e ,man
testo only , om je op weg te helpen , just my 2 cents

in aas sectie valt super veel info te halen , lees en vraag , volg log's op enz...

Kost geen maanden hoor. Overigens als je op eerste kuur zoekt op het forum. Weet je binnen kwartier wat hier als eerste kuur wordt aangeraden.

Terug
Naar boven