Fitness Seller

toch maar injecties

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Ik heb besloten om in plaats van winstrol tabletten,winstrol injecties te gebruiken voor mn deca+winny kuur.Vorige week ben ik begonnen met 20mg per dag winstrol en nu wil ik om de dag 50mg injectie zetten in mn schouders.Is dit nou verstandig om zon overstap te maken?Of moet doorgaan met tabs slikken?Verder ben ik erg tevreden met deze kuur,krijg enorme pomp tijdens mn trainingen en ben 2kg aangekomen in 10 dagen,mn kracht is ook behoorlijk vooruit gegaan.(geen vocht en vet)

Je zult even moeten wachten, even de statistieken bijhouden. Dit is nu... nr 5 met de combi Deca/Winstrol als ik het goed heb.

Daar ben ik weer. Overstappen van tabs naar injects? Prima idee. Je weet overigens dat 50 mg inject EOD een iets zwaardere dosis is dan 20 mg tabs ED? Je was zeker aan het opbouwen met die 20mg?

• Topic Starter Topic Starter
Het is inderdaad wat zwaarder maar het is ook veel minder belastend voor de lever.Ik was gelijk begonnen met 20mg dagelijks,maar nu ga ik om de dag 50mg nemen(injecties).

veel plezier met injecteren van winstrol in je schouders

4cc

verstandig om te gaan injecteren maar wat was je vanplan met 20mg winstrol per dag?

hardbody zei:
Het is inderdaad wat zwaarder maar het is ook veel minder belastend voor de lever.Ik was gelijk begonnen met 20mg dagelijks,maar nu ga ik om de dag 50mg nemen(injecties).
doe ik ook bro ook in de schouders worden er kei hard en vol van ,eerste shot brand wel iets maar dat is best wel lekker suc6!!

• Topic Starter Topic Starter
20mg winstrol is 140 mg in een week,3 keer 50mg is 150mg in totaal per week,het verschil is 10mg(verwaarloosbaar)of niet?Afgezien van het feit dat tabs meer belastend is voor je lever kom je eigenlijk op dezelfde dosering uit waarmee je goede resultaten kan boeken.Maar ik ga nu verder winstrol injecties omdat het toch een betere keuze is.

hardbody zei:
20mg winstrol is 140 mg in een week,3 keer 50mg is 150mg in totaal per week,het verschil is 10mg(verwaarloosbaar)of niet?Afgezien van het feit dat tabs meer belastend is voor je lever kom je eigenlijk op dezelfde dosering uit waarmee je goede resultaten kan boeken.Maar ik ga nu verder winstrol injecties omdat het toch een betere keuze is.

verwaarloosbaar? is kompleet niet te vergelijken. inject is 2 x zo sterk als tabs.

hardbody zei:

Nee, dat is niet waar. Uit de tabs neem je minder werkzame stof op. 50 mg inject EOD komt eerder overeen met 30 mg tabs ED.

Tis op zich verder geen probleem om de tabs er nu in te houden aangezien j everder niets bneemt dat belastend voor je lever is. Maar zoals de meeste je hier al hebben verteld is een inject van 50 mg om de dag niet te vergelijken met 20mg tabs per dag. De opname van de injects is veel groter.

In ieder geval vind ik het een verstandige beginnerskuur en succes.

JK
Mister Holland 2003

Terug
Naar boven