MuscleMeat

Stelling toch vochtretentie test + aromasin

da ricco

Freaky Titan
Elite Member
Waardering
13
Aromasin zou de oestrogeen activiteit bijna helemaal kunnen onderdrukken bij een test kuur volgens de informatie...
proef op de som:
4 weken bezig met Test E + Aromasin en sinds de laatste week is opnieuw zichtbaar meer vocht aanwezig ondanks cut voedingschema, meer cardio en Aromasin ??!!!

Wie kan hier gevatte verklaringen aan geven? (liefst gedetallieerde antwoorden omdat je bij deze materie diepgaand moet gaan om er iets van te snappen..)

hoeveel testo en hoeveel aromasin neem je ?

• Topic Starter Topic Starter
250mg test E e4d , 1cap aro ed

best veel 1 cap aro ED

tja is raar zou normal gezien niet mogen als er geen oestro meer is:(

hoe zit het met je gyno is die nog steeds stabiel ?

groeten

tja is raar zou normal gezien niet mogen als er geen oestro meer is:(

hoe zit het met je gyno is die nog steeds stabiel ?

groeten

Dag Jere, alles goed anders ?

Ja de gyno is wel stabiel , hij groeit zeker niet... soms voelt hij wat minder aan maar op het zicht zie je hem dan wel nog goed, en het is juist dat esthetische dat me zo stoort..

we blijven hopen op verbetering... anders zal operatief verwijderen nog de enige optie zijn..

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

ik weet dat dit 'niet weinig' is MAAR verklaar u eens nader:

wat voor negatiefs kan aro ED allemaal teweeg brengen??

Bekijk je zout inname eens goed, zelf op masteron only is het mogelijk om vocht vast te houden.

Je kan ook wat extra kalium slikken om je vochtbalans wat te sturen.

Vreemd, ik dacht misschien zet je 1 gram per week ofzo, maar wat jij neemt is vrij weinig. :

Net geen 500mg per week is toch niet "vrij weinig".

Wat ik nog vergeten was: aangezien je in de cut zit zal er wel caffeine aan te pas komen. Caffeine kan je vochthuishouding aardig vernken.

Buiten temp kan je ook vocht laten vasthouden, drink je genoeg?

Wat ik nog vergeten was: aangezien je in de cut zit zal er wel caffeine aan te pas komen. Caffeine kan je vochthuishouding aardig vernken.

Weinig in de zin van dat je met die dosering en 1 cap aro geen vocht zou moeten hebben.

Buiten temp kan je ook vocht laten vasthouden, drink je genoeg?

+1, je zou denken warme weer, zweten > vochtverlies, maar lichaam houdt vocht vast om te blijven koelen.

te weinig drinken >> lichaam houdt vocht vast, omdat het te weinig krijgt.

mss nog te hoog in carbs?

Bekijk je zout inname eens goed, zelf op masteron only is het mogelijk om vocht vast te houden.

Je kan ook wat extra kalium slikken om je vochtbalans wat te sturen.

+1 goeie tip!

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

'niet weinig' slaat op de hoeveelheid aromasin bro

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

+1, je zou denken warme weer, zweten > vochtverlies, maar lichaam houdt vocht vast om te blijven koelen.

te weinig drinken >> lichaam houdt vocht vast, omdat het te weinig krijgt.

+1 goede redenering

Zeker dat het vocht is en geen vet?
Ik werd nl. zo vet als een varken van Arimidex. Om een of andere reden zorgen die aromatase inhibitors bij sommigen voor zeer snelle vetophoping, of je er nu test bij neemt of niet.
(En ja, het was Arimidex van de apotheek, dus geen fake)

aromasin op ED *kan* inhouden dat je soms last krijgt van gewrichten, maar das meestal tijdelijk.
andersom is geen oestrogeen ook veel minder groeien (maar das je doel niet echt denk ik dus geen probleem)

aromasin geeft ook een boost in IGF - altijd mooi meegenomen

gr

s

Zeker dat het vocht is en geen vet?
Ik werd nl. zo vet als een varken van Arimidex. Om een of andere reden zorgen die aromatase inhibitors bij sommigen voor zeer snelle vetophoping, of je er nu test bij neemt of niet.
(En ja, het was Arimidex van de apotheek, dus geen fake)

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Weet je zeker dat er niet andere factoren in het spel waren?

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Weet je zeker dat er niet andere factoren in het spel waren?

Onderzoek heeft uitgewezen dat ongeveer 10% van de personen die Arimidex gebruiken er vet van bijkomt. Waarom dit is weet men niet.
Ik kan zelf zeggen dat mijn voedings-, trainings- en supplementenschema identiek gebleven was. Na jaren op hetzelfde vet% gestaan te hebben, schoot het vanaf een week arimidex alsmaar omhoog. En zelfs met low carbs was het niet onder controle te krijgen.

Onderzoek heeft uitgewezen dat ongeveer 10% van de personen die Arimidex gebruiken er vet van bijkomt. Waarom dit is weet men niet.
Ik kan zelf zeggen dat mijn voedings-, trainings- en supplementenschema identiek gebleven was. Na jaren op hetzelfde vet% gestaan te hebben, schoot het vanaf een week arimidex alsmaar omhoog. En zelfs met low carbs was het niet onder controle te krijgen.

Bizar zeg. Heb je ook je oestrogeen waardes laten checken teovallig? Zo ja, waren die verhoogd of verlaagd?

Terug
Naar boven