AndroidHealthClinic

Toe te voegen waarde

Suyker

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
5%
zit nu in week vier en ben van 103 naar 107 gegaan met een bf van 7% ong.
Zit nu op 750 test enan en 400 tren enan en ga week 5 in.

Aangezien ik hoog wil eindigen op de holland kan ik nog wel wat massa gebruiken.

Heeft iemand nog opties voor een AS ( liefts Massa ) toe te voegen aan mijn kuur of moet ik het houden zo.

FF geduld hebben bro want je gaat nu week 4 in en de esthers zullen hun werk nu pas echt goed gaan doen...

Zo houden, heb geduld.
Of misschien de laatste paar weken masteron erbij.
IGF in je nakuur zou ook lekker zijn :).

Zo kom je goed droog uit je kuur, dus heb je wel kwaliteitsmassa.

lekkere kuur man, ik zou ook ff wacten.

Ik ga die kuur ook doen in april, en ik ben van plan om nog 30mg dbol eerste 5weken bij tepakken.

• Topic Starter Topic Starter
ja die dianabol heb ik ook 3 weken gedaan. Ik ga ff het 1 en ander lezen over masteron en igf. Nooit in verdiept eigenlijk

Masteron zou ik bewaren tot vlak voor je wedstrijd. Kom je toch wat harder uit.
Zo te horen ga je er nu goed op, je kan het nog ff aankijken. Eventueel winny toevoegen.

nog wat meer eten mischien ?

ik eet alles wat los en vast zit. Wel kijkend naar naar het eiwit en vet suiker etc. Prop me heel de dag vol

oxy is erg lekker om bij test en een 19nor(tren) te nemen. 100mg ed voor een week of 6. igf en slin zou ik zeker niet laten staan en om en om 4 weken doen.

succes,

-rodge

Zit nu op 750 test enan en 400 trenbolone enan en ga week 5 in.

Aangezien ik hoog wil eindigen op de holland kan ik nog wel wat massa gebruiken.

Heeft iemand nog opties voor een AS ( liefts Massa ) toe te voegen aan mijn kuur of moet ik het houden zo.

Even geduld makker,. je zal het dadelijk wel gaan voelen als je nu in week 4 zit

ik kan niks over slin vinden en het zegt me ook helemaal niks. Wat is een andere benaming?

Insuline is zat over te vinden.

Zit nu op 750 test enan en 400 trenbolone enan en ga week 5 in.

Vraagje: je gaat de Holland doen en vraagt hier tips/advies voor je AAS gebruik?
uiterst merkwaardig lijkt me als je aan de holland wil deelnemen.

Vraagje: je gaat de Holland doen en vraagt hier tips/advies voor je AAS gebruik?
uiterst merkwaardig lijkt me als je aan de holland wil deelnemen.

als jij iets wilt weten over iets wat je nog nooit gebruikt hebt dan vraag/research jij toch ook neem ik aan...
is eerder positief dat ie nog niet alles gebruikt heeft en aan de holland deelneemt

Welke Holland?

NAC NK/Mr Holland? Of NBBF NK?

Misschien allebei kijk ff hoe het gaat. En idd ik heb nog nooit echt naar de grote spullen gegrepen alleen standaard testo's deca dianabol winny. Dat was het. Heb ook nog nooit tren gebruikt. Nooit echt in verdiept in hgh igf tot nu toe eigenlijk. En als je kijkt naar me pics dan snap je waarom ik denk ik wel het recht heb om mee te doen. @ clown :rolleyes:

als jij iets wilt weten over iets wat je nog nooit gebruikt hebt dan vraag/research jij toch ook neem ik aan...
is eerder positief dat ie nog niet alles gebruikt heeft en aan de holland deelneemt

@klaas,

Zeer zekers kerel zou ik dat doen mocht het zo zijn dat ik iets niet zou weten.
Maar iemand die op dat niveau mee doet of wil gan doen zou ik denken dat hij zijn info wel ergens anders zou halen.
Deze mening heb ik omdat op dit board onwijs veel BAGGER gepost wordt omtrent gebruik en doseringen en het zou jammer zijn als iemand die De Holland wil gaan doen die onzin zou overnemen.
Ik scheer niet alles over 1 kam er zijn wel degelijk mensen hier die weten waarover ze praten, maar 75% post om te posten en en zijn enkel karma-geil.

@Suyker probeer in kontakt te komen met mensen die op dat niveau of liefst hoger deelnemen aan wedstrijden en kijk of zei jou gerichte info kunnen geven zodat je hier niet de weg kwijt raakt in de ontelbare posts over hoe het nu beter kan.
Succes

NA ME WEDSTRIJD PROBEER IK IN CONTACT MET NESET ICLI TE KOMEN. ik TRAINDE ALTIJD MET ZIJN BROERTJE, MAAR OP EEN GEGEVEN MOMENT IS HIJ WEGGEGAAN.

Hehe Pipo heeft een heerlijke ongezoute mening. Zegt wat ie vind en zijn kennis is bovengemiddeld (ver bovengemiddeld).
Soms is ie extreem, maar meestal zit ie wel goed.

@Suyker:
Als je op de universe staat zal die je wel een keer beoordelen :)

Terug
Naar boven