XXL Nutrition

Toerist on vacation in L.A.

Toerist

Cool Novice
Waardering
2
Hey guys,

Na het overweldigend succes van mijn laatste foto in persoonlijk album, post ik hierbij wat meer pics van op reis.

Ik ben 3 weken naar the US of A geweest en heb natuurlijk enkele bodybuilding-heiligdommen bezocht ;-)

Zoals je ziet op de foto's zou ik het mezelf nooit vergeven hebben mocht ik niet eens getraind hebben op muscle)beach. Hoewel er niet echt monsters aan het trainen waren, vond ik het wel een coole plaats. Je mag natuurlijk niet echt verlegen zijn, want er passeerd veel volk die komt kijken (+foto's nemen).

De Amerikanen vond ik heel erg vriendelijke en joviaal. Ik werd af en toe op straat aangesproken over men fysiek :-) Leuk natuurlijk.
Clean eten was 3 weken lang onmogelijk, daar had ik me op voorhand bij neer gelegd. Maar met wat creativiteit (en veel supermarkt bezoek) lukt het wel min of meer om degelijk voedsel binnen te krijgen.

Ik ben ook eens gaan trainen in de Gold's in San Fransisco en deze van Long Beach. Daar heb ik geen foto's genomen, ik had gewoon zin om te trainen.

Ciaoooow,
T

bicep2.jpg

rug2.jpg

schouders2.jpg

tricep2.jpg

pose2.jpg

kip.jpg

Laatst bewerkt:
Nice, lijkt me geweldig buiten trainen met dat weer, alleen minder als ze foto's gaan maken.. net of je in de dierentuin bent, hebben ze nog pinda's naar je gegooid?

Cool! Wil daar ook altijd nog 's trainen.

Goed fysiek! Alleen zien je legs er een beetje ondermaats uit , toch zeker op de 3rde foto...

Maar erg netjes verder :).

Vind je poten heel erg klein. UB is wel nice.

Ziet er goed uit dat weer :D

Gaaf, kan iedereen daar gewoon gaan trainen, of moet je ook nog dokken ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen kan er trainen mits betaling. Het was normaal 10 dollar per persoon.
Maar een simpele "Common man, you got to give me a better deal", bracht het op 10 dollar voor 2 personen ;-)

haha, ik dacht dat nederlanders gierig waren, maar belgen kunnen ook wel bieden zie ik:D

Lol ben ik een dikke maand geleden ook geweest.

haha, lijkt me leuk zo buiten trainen, goed fysiek !

toffe fotos!
goeie lats!
(mindere benen)

wel gaaf hoor, die laatste foto is wel grappig, doet me beetje denken aan pumping iron.
de scene dat ferrigno's vader arnold helpt bij het eten van zn scrambled eggs.
verder gave fotoserie!!

Wat doen ze ermee als het regent? Gaat er dan iets overheen of?

Werd je aangesproken op straat over je fysiek? Lijkt me nogal raar... Niet dat ik je fysiek slecht vind, verre van, maar een echt monster ben je nu ook niet

• Topic Starter Topic Starter
Mooi foto;s man! Is het een grote gym?

neen, niet zo groot. Buiten stond 1 of 2 toestellen per spiergroep, en in het overdekte gedeelte lagen dumbbells en stonden nog een paar toestellen.

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Werd je aangesproken op straat over je fysiek? Lijkt me nogal raar... Niet dat ik je fysiek slecht vind, verre van, maar een echt monster ben je nu ook niet

Ik ben idd geen monster, maar je ziet echt weinig fitte mensen ginds hoor.

Aan een tankstation vroeg een passant of ik een 'lifeguard' was of zo, want ik was in 'great shape' enzovoort enzoverder

Een vrouw op straat vroeg me 'what size those arms are?' Toen ik antwoorde 'just big enough', was haar repliek 'mmmmmm niceeee' :p
(neen, het was geen babe :-( )

In een overdekte markt zei een security-guy me: 'man, I'm gonna go home and do some push-ups right now!' en nog leuks

Ook in de gold's gym in San Fransisco had ik een cool gesprek met de dude achter de desk. Hij heette 'Tito' en ging binnenkort trouwen met 'a nice, sexy latina from puerto rico' Hij had vroeger veel gereisd in europa.

Kortom, ik heb de meeste amerikanen ervaren als erg vriendelijk en sociaal! (en ze apprecieren iemand die sportief is wel degelijk)

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Wat doen ze ermee als het regent? Gaat er dan iets overheen of?

neen, het kon niet overdekt worden. Er stond wel een karretje waarmee ze de schijven 's avonds binnen duwen. Maar dat is eerder tegen diefstal neem ik aan.

Terug
Naar boven