XXL Nutrition

toetsebord doet niks meer

modric

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
heb gister cyberclean [slimy spul] gekocht wat vuil hoort weg te halen tussen kleine plekjes op het toetsebord. heb gister alles netjes schoongemaakt en nou det me usb toetsebord potverdomme niks meer.

heb nieuwe batterijen geprobeerd, comp opnieuw aan, 1000x op dat connect knopje geklikt , niks helpt

weet hier iemand een methode?

ben al 10 min bezig met typen met dat schermtoetsenbord.:(

Das k*t... :p Je hebt er helemaal niets aan maar een paar weken geleden liet ik water over m'n toetsenbord vallen en toen deed ie het ook niet meer. :p I feel your pain, maar gelukkig kun je nog wel gewoon typen (je hebt een laptop, of niet?).

Gooi maar weg dan....

• Topic Starter Topic Starter
Das k*t... :p Je hebt er helemaal niets aan maar een paar weken geleden liet ik water over m'n toetsenbord vallen en toen deed ie het ook niet meer. :p I feel your pain, maar gelukkig kun je nog wel gewoon typen (je hebt een laptop, of niet?).

ja maar ik heb er niks overheen gegooid, alleen dat spul er tege aan gedrukt. kan alleen typen met me muis

misschien verhaal doen bij de blokker, dankzij hun product doet ie het niet?

ja maar ik heb er niks overheen gegooid, alleen dat spul er tege aan gedrukt. kan alleen typen met me muis

misschien verhaal doen bij de blokker, dankzij hun product doet ie het niet?

Ik denk niet dat zij je gaan helpen. Heel misschien teruggaan naar de winkel waar je dat toetsenbord hebt gekocht, misschien dat zij zo aardig zijn hem voor je om te ruilen (?) en anders kun je 'm idd gewoon weggooiden denk ik.

Heb je niet per ongeluk een knopje/toets in gedrukt waar mee je je toetsen blokkeert?
Sommige toetsenborden hebben die functie.
Ziet je pc wel het toetsenbord?

Heb je alle cum uit het stekkertje gepoetst?

Als je je computer opstart met je toetsenbord aangesloten, gaan dan wel de lichtjes van Numlock enzo branden? Dan weet je in ieder geval dat hij nog wát doet. Als dat ook niet meer werkt, is hij zeker weten kapot. Weet niet of je een bijzonder toetsenbord hebt, maar ze zijn er al vanaf €3,- ofzo.

Terug
Naar boven