MuscleMeat

Toetsenbord staat op Arabisch

Guido20

Competitive Bodybuilder
Waardering
5
Even een kort vraagje, mijn toetsenbord staat op een andere taal. Als ik op ´vraagteken´ druk krijg ik ´=´ en ga maar door. Normaal kan je dat veranderen ergens rechtsonder in het beeld, maar nu staat daar niets over. En ik kan het zo snel ook nergens bij het configuratiescherm vinden.

:D :D :D 1500!!!!!:D :D :D

wat een vuil draadje!

shift + control tegelijk inhouden

Dat heeft te maken met het venster tekstservice en invoertalen. In jou geval staat het toesenbord op NL en moet hij weer naar ENG. Als het goed is heb je rechts beneden nu een NL teken staan, klik erop en zet hem op Engels.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
confiance zei:
Dat heeft te maken met het venster tekstservice en invoertalen. In jou geval staat het toesenbord op NL en moet hij weer naar ENG. Als het goed is heb je rechts beneden nu een NL teken staan, klik erop en zet hem op Engels.

Succes.

Bij mijn laptop staat dat wel, maar bij mijn normale pc staat dat er niet (meer). Kan ik dat nog ergens anders terugvinden^'^|`>±`^|^^~? (duurde ff voordat ik me vraagteken terugvond)

Ik heb het even geprobeerd en hetgeen ik zei is hetzelfde als Confiance, alleen dan met een snelle toetsencombinatie. Dat is het dus niet. Verder kan ik je niet helpen sorry.....

pk zei:
Ik heb het even geprobeerd en hetgeen ik zei is hetzelfde als Confiance, alleen dan met een snelle toetsencombinatie. Dat is het dus niet. Verder kan ik je niet helpen sorry.....

Toch bedankt, karma tank is even leeg... maar morgen komt het deraan

Jij bent toch een arabier Guido? Waarom zou dit een probleem voor je zijn?:p :D

Diabolic zei:
Jij bent toch een arabier Guido? Waarom zou dit een probleem voor je zijn?:p :D

Godver, ik denk een nieuwe post met de mogelijk oplossing, maar toen ik Diabolic derbij zag staan wist ik al dat dit alleen maar tegen kon vallen :D ;).

Ctrl + shift.

Ctrl en shift werkt niet.... waar zou dit ergens moeten staan in het configuratiescherm dan?

Bij configuratiescherm/landinstellingen/talen/details !!!!!!!

Geen probleem bro, het ging erom je te helpen.

Terug
Naar boven