AndroidHealthClinic

Toevoeging bij test e

AntoineVaillant

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Even een acount wissel gedaan wegens prive redene
Lees en vraag al een paar jaar mee op dit forum..

Ben van plan deze te doen;
Week 1-8 test e 250mg(500?)
Week 1-8 provi 50mg ed
Week 1-8 ???
Week 8-12 test p 100mg eod
Week 8-11 tren ace 75 mg eod
Week 8-12 winny 50 mg ed
Week 13 nolva

Doel harder droger
Voeding cardio training zijn in orde
Mijn vraag nu is wat kan ik nu het beste naast test e laten lopen voor 8 weken?

primo zou een optie zijn

tren!@

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 15:18 ----------

O die heb je al zie ik sorry...

• Topic Starter Topic Starter
Ben niet zo overtuigd van primo... + hoog doseren.. Nog meer tren?

Aah ok np ;-)

Je kunt er MastE bij nemen op 200mg week 1-8 of

je kan de test op 500 zetten en of de mast op 400mg/week:rolleyes:

Is het effectie bij zo een lage dosis?

Ja mast is een goed idee. Wel hoger doseren.

Test + DHT +19nor is de beste complete stack. Je mist de DHT dus mast zou kunnen.

Tren a w1-w8 doen. Provi mag er wel uit, dat spul vind ik zo overrated. Test zou ik 500mg doen.

ik wou maar 3 weekjes tren ace doen omdat ik wil zien hoe ik erop reageer..
kan mss:
week 1-8 test e 500mg/w
week 3-8 tren a 75mg/eod
week 8-12 test p 100mg/eod
week 8-12 mast p 200 mg/eod
week 8-12 winny 50mg/ed

Waarom dan niet meteen w1 tren a. Is een prima kickstart en als het bevalt dan trek je het langer door. Verder is je kuur nodeloos ingewikkeld en teveel prikken voor niets. Zie het nut van mast p en test p niet in in jou kuur. Als je tren a zou pakken zou je kunnen redeneren ik injecteer toch EOD dus ik stop alles EOD in een spuit met korte esters. Zodra je stopt met tren a valt dat weg en is mast e en test e gewoon handiger.

w1-w12 test e 500mg
w1-w? tren a 75mg tren a t/m w7 zou mooi zijn en dan omschakelen naar winny
w1-w12 mast e 600mg
w8-w12 winny 50mg

nakuur met arofixen ivm cortisol van winny aan het einde.

Als je toch korte esters wil pak dan helemaal geen test e maar alles test p, omschakelen van test e naar test p in week 8 is heel vreemd en onlogisch.

Laatst bewerkt:
van die tren a klopt mss wel.. eerste weken laten meelopen! nog niet aan gedacht!
die omschakeling van esthers doe ik omdat ik die harde scherpe look wou.. test p : minder vocht
mast p: hard
winstrol hard
ingewikkeld ok, maar toch niet slecht denk ik, heb geen zin om 12 weke eod te schiete

van die tren a klopt mss wel.. eerste weken laten meelopen! nog niet aan gedacht!
die omschakeling van esthers doe ik omdat ik die harde scherpe look wou.. test p : minder vocht
mast p: hard
winstrol hard
ingewikkeld ok, maar toch niet slecht denk ik, heb geen zin om 12 weke eod te schiete

mast p is geen hardere look dan mast e. Mast e duurt alleen 3-4 weken voor het werkt en daarom mijn advies pakken vanaf week 1. Dat verhaal van prop is "harder" (minder vocht) geldt uitsluitend bij test p want test zet deels om in oestrogeen (minder met test p dan test e) Bij mast p zet niet om en dus maakt de ester dan niks uit. Ethanate ester is meer gebruiksgemak en ook goedkoper want dubbele concentratie.

Het enige waar ik test p aan het einde van een kuur wel voor gepakt heb is om het gat tussen kuur en nakuur op te vullen. Normaal wacht je twee weken en dan pct. In die tijd kan je test p nemen en dan 1 dag na laatste inject al pct. Met 1 vial test p doe je net geen 3 weken op 100mg/dag en op je test e doe je bijna 10 weken. Dat is een mooi moment om om te schakelen. Dus eerst 2 vials test e opmaken en dan 1 vial test p.

De eerste weken tren a wel EOD zetten.

6 acounts ? bij mijn weten heb ik er 2?
deze wil ik houden
mijn excuses

Terug
Naar boven