AndroidHealthClinic

tokio

tokio

Novice
Waardering
0
vraag:300mg deca 7wk
om de dag winstrol 7 wk
20 mg dbol 7 wk
is dit een goede kuur? ik weeg 97 kg 10% vet heb paar kuurtjes gedaan
nog niet echt veel bedankt

Is dat niet een beetje erg zuinig met die deca bij jou gewicht, hoeveel winstrol ? Dianabol 30 maken max. 6 weken.

Wat wil je daar eigenlijk mee bereiken, neem je de winstrol om het vocht van de d-boll proberen weg te krijgen ?

Navy zei:
Deca minimaal 8 wkn. 7 wkn winstrol en dbol vindt ik erg lang, je kunt deze beide beter voor 4 wkn nemen. 20mg dbol is aan de lage kant, ik zou die op 35 houden. en omdat dianabol al een oral is zou ik voor de winstrol de depot kiezen

Bijv.

week 1-8 300mg deca
week 1-4 35mg dbol
week 5-8 50mg winstrol depot eod

greetz

Lijkt me een heel goede keuze zo,ma je kan misschien eens posten wat je in je vorige kuren hebt gebruikt

Good old Navy, altijd snel dr bij om het vuile werk te doen en ff een schema voor te kauwen :thumbs: Niet dat het niet klopt ofzo maar laat em zelf wat initiatief tonen het ziet er nl. niet echt super professioneel uit. :o

• Topic Starter Topic Starter
bedankt navy,ga nu over op:8 wk deca 300mg-4wk dbol 35 mg en laatsts 4 wk winstrol om de dag 50 mg,top bedankt

nog een vraag ,is het beter om strak na te kuren en waarmee?

HCG lijkt me, zo'n 2500 IE om de 5 dagen, deca onderdrukt tenslotte, begin een week of 3 na je laatste kuurweek en neem het dan 4 weken :)

ben voor het eerst hier geweest,echt top hoe iedereen advies geeft.

Nou zeker nog een supermarkt waar je het kan kopen.
hahahaahahahahahahahahahahaha

Is het gebruikelijk om alleen HCG te nemen?? Ik meende ergens in mijn geheugen te hebben opgeslagen dat HCG zelfs op termijn suppresief werkt. Onderdrukkend voor je testosteron spiegel. Dat je HCG neemt enkel om je testtikkels weer op size te brengen waarmee ook je eigen hormoon productie ook makkelijker op gang kan komen en dat om die reden je ook altijd Clomid/Nolvadex er bij moet nemen?? Om de boel goed op te starten dus.

Ben het al vaker tegen gekomen dat mensen bij een 'lichte' kuur enkel HCG adviseren.. Iemand hier een heldere kijk op ??

voor een kuur als deze is alleen een nakuur met wat hcg wel voldoende. Je lichaam raakt gewend aan bepaalde kuren en dat is ook 1 van de redenen waarom iemand die bv als met test bezig is geweest praktisch geen voorruitgang meer zal boeken met een kuur van deca only. Hetzelfde geld voor de nakuur. Hoe meer je nu neemt des te luier je lichaam wordt om zelf weer aan de gang te gaan. Neem dus ook in de nakuur niet meer dan nodig is. Probeer eerst het minimale luister naar je lichaam en neem alleen meer als het nodig is. De kuur zelf zoals Navy hem aangeeft ziet er goed uit.

Chemical zei:
Hetzelfde geld voor de nakuur. Hoe meer je nu neemt des te luier je lichaam wordt om zelf weer aan de gang te gaan. Neem dus ook in de nakuur niet meer dan nodig is. Probeer eerst het minimale luister naar je lichaam en neem alleen meer als het nodig is.

dit vind ik ook,sommigen hun nakuur is groter dan hun kuur zelf

Terug
Naar boven