XXL Nutrition

Verkocht Tommy hilfiger polo (long) + Lacoste polo + Versace t-shirt.

Lacoste en Tommy zijn nep, Versace weet ik niet maar dat is toch al pauper.

Nieuwprijs van een lacoste polo is trouwens 85 euro en niet 70, dus doei.

• Topic Starter Topic Starter
Lacoste en Tommy zijn nep, Versace weet ik niet maar dat is toch al pauper.

Nieuwprijs van een lacoste polo is trouwens 85 euro en niet 70, dus doei.

Hoi eddine,

Lacoste en Tommy komen gewoon uit een winkel in london, dus ik zou niet weten waarom het nep zou zijn.
En als de nieuwprijs 70,- was voor mij, waarom zou ik er dan 85 euro neer zetten?

Oja, en als Versace pauper is, waarom koop jij het dan niet?

Dus doei.

Die eerste twee shirtjes komen idd vrij oubollig over. Snap niet dat je hier anno 2013 nog mee durft rondlopen.

Sorry maar ik heb volgens mij 5 echte lacoste thuis liggen maar het labeltje klopt van geen kant. Lacoste gebruikt ook de maat M niet. ze werken met cijfers

• Topic Starter Topic Starter
Je labeltje klopt niet.

Gast prijzen in england liggen zo'n 20% of meer hoger dan hier in nl en dan kom je met zilke belachelijke nieuwpijsjes :roflol:

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 14:49 ----------

Lacoste werkt zoals Eddine zegt met getallen van 0 tm 6 als ik me niet vergis zoals moncler dus nooit met letters

Wel veel hoger dan 6. Ik heb zelf 7 en dat valt zoals een xxl slim fit van Ralph lauren bijvoorbeeld.

M zou denk een 3 zijn?

Wat een rommel ook, de t*ring zeg :roflol: snap wel dat je broertje dit niet wilt

Eddy doet moeilijk omdat hij ze nooit gaat passen met ze buikje terwijl hij wel wil shinen :roflol:

Gast prijzen in england liggen zo'n 20% of meer hoger dan hier in nl en dan kom je met zilke belachelijke nieuwpijsjes :roflol:

Prijzen in engeland voor die shirts liggen lager.
Heb je ze btw bij een outlet gekocht?
Lacoste ziet er nep uit.

Terug
Naar boven