Fitness Seller

Tomtom One

SiRoj

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
Hey mensen,

Mijn pa is van plan een abonnement te nemen met een TomTom One erbij, maar daar zit navigatiesoftware van de Benelux bij..

Nu werkt mijn pa in Duitsland, dus hij wil wel graag software erbij waarmee hij ook in Duitsland kan rijden..

- Hoe werkt dit?
- Waar koop je het? Wat kost dat, is het ook illegaal te krijgen?
- Heeft hij ook weer andere 'kaartjes' nodig hiervoor?

SiRoj zei:
Hey mensen,

Mijn pa is van plan een abonnement te nemen met een TomTom One erbij, maar daar zit navigatiesoftware van de Benelux bij..

Nu werkt mijn pa in Duitsland, dus hij wil wel graag software erbij waarmee hij ook in Duitsland kan rijden..

- Hoe werkt dit? heel simpel gewoon een mapje op het kaartje laden
- Waar koop je het? Wat kost dat, is het ook illegaal te krijgen? ja het is illegaal te krijgen, evt heb ik de nieuwste tomtom mappen wel voor je voor heel europa
- Heeft hij ook weer andere 'kaartjes' nodig hiervoor? nee, tenzij zijn kaartje vol zit

tadaaaa ;)

Omfg sinlath:roflol:
Husselin husselin husselin
Everyday im husssssseeelin:roflol:

Moet je maar eens een kijkje nemen op een torrentsite. Vind je altijd wel wat van die tomtom-software.

• Topic Starter Topic Starter
Oké super, dan houd ik me aanbevolen...

Kun je me nu al vertellen hoeveel ruimte je nodig hebt voor heel europa, want wss wordt dat ding geleverd met een zo klein mogelijk kaartje en past het er niet op?

Ps. Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

per landenkaart (de plus kaarten dan) ben je ongeveer 75MB kwijt, benelux plus is bijvoorbeeld 58MB, iberie(spanje en portugal) de pluskaarten is 114MB

• Topic Starter Topic Starter
Oké, laat ik nu eerst maar eens vragen hoeveel mb die kaart is, voordat ik nog meer onzinnige vragen ga stellen !

Thnx voor de info sin! Binnenkort wss een PM ;)

Terug
Naar boven