MuscleMeat

Top 15 merken USA

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Na even wat site's uit de USA nagelopen te hebben, kom ik tot deze top 15
van best verkochte merken aldaar :study: .
1. Optimum Nutrition
2. Higher Power
3. Now
4. BSN
5. Universal Nutrition
6. Nutrex
7. EAS
8. ASN
9. Muscle Tech
10. AST
11. Prolab
12. Cytosport
13. Ultimate Nutrition
14. Scifit
15. Twinlab

Grappig deze top 15, want ik denk :scratch: dat hij er in Nederland heel
anders uit zal zien. In de Nederlandse lijst zal in iedergeval XXl Nutrition,
Nature's Best, Legal Gear, M Double You en Vita Life voorkomen......denk ik :scratch: :dunno:

Denk niet dat xxl nutrition al zo groot is hoor. Maar wel raar dat dymatize en designer whey er niet bij staat want vooral die laatste claimt altijd america's no1 best seling protein te zijn. Waar heb je die lijst vandaan??

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Denk niet dat xxl nutrition al zo groot is hoor. Maar wel raar dat dymatize en designer whey er niet bij staat want vooral die laatste claimt altijd america's no1 best seling protein te zijn. Waar heb je die lijst vandaan??

ff een rondje gemaakt langs alle grote web's die supp's verkopen, hebben allemaal een top 10 of zelfs top 100 :eek: van best verkopende merken.
Bijna alle web's hebben dezelfde merken in hun top 10, al verschillen de plaatsen ;) . Als je een lijst maakt van best verkopende producten, kom je
waarschijnlijk tot een andere top 10. B.v. Isopure van Nature's Best staat
heel hoog genoteerd in de USA, terwijl Nature's Best net de top 50 binnenkomt van best verkopende merken:rolleyes:

Dave Hawk zei:
Grappig deze top 15, want ik denk :scratch: dat hij er in Nederland heel anders uit zal zien. In de Nederlandse lijst zal in iedergeval XXl Nutrition, Nature's Best, Legal Gear, M Double You en Vita Life voorkomen......denk ik :scratch: :dunno:

Ik denk dat PerfectBody heel hoog zal staan in een top 10 van Nederland..

Denk dat qua verkopen Muscletech een stuk hoger staat, zijn veel Yanks die kopen bij GNC. GNC pimpt Muscletech, hoop andere van die normale shops trouwens ook. Denk dat er goede marges op zitten.

Online is een ander verhaal, dat zijn meestal de iets beter ingelichte kopers, die kopen die Muscleshit niet meer.

EricR zei:
Denk dat qua verkopen Muscletech een stuk hoger staat, zijn veel Yanks die kopen bij GNC. GNC pimpt Muscletech, hoop andere van die normale shops trouwens ook. Denk dat er goede marges op zitten.

Online is een ander verhaal, dat zijn meestal de iets beter ingelichte kopers, die kopen die Muscleshit niet meer.
Muscletech is zeker een van de grootste spelers, als je hun sponsoring bekijkt moeten ze haast wel.

En Higher Power wel er op maar geen Bulk Nutrition. Huismerk 1fast400 lijkt me toch groter dan huismerk van BB.com. GNC heeft ook nog een huismerk trouwens, dat is ook vrij groot. Maar dat zijn meer pillen dan poeders.

Verder heb je nog puritansale dat vele huismerken heeft zoals Nature's Bounty. Ook dat vind je regelmatig, meer gericht op health dan op BB. Maar het is wel een grote speler, zo niet de grootste speler online op dat gebied.

Zal ook een groot verschil zijn in marketing hier en bij ons. Net zoals er bij terminator 3 toch oh zo mooi reclame werd gemaakt voor xenadrine :D

Ik zou de top 100, meest gebruikte producten van de bb wereld wel eens willen weten

nasty^PhysIc zei:
Ik zou de top 100, meest gebruikte producten van de bb wereld wel eens willen weten

Gooi de top 15 van meest gebruikte producten uit de USA (online shops) er straks ook wel even op ;)

Top 15 van meest verkochte producten via de online shops in de USA.
1. Optimum 100% Whey Protein
2. BSN Nitrix
3. Higher Power Creatine
4. BSN No-Xplode
5. Universal Animal Pack
6. Higher Power 100% Whey
7. ASN Humagro
8. Cyto Sport Muscle Milk
9. Higher Power Chromium Picolinate
10. San Tight
11. Prolab N-Large
12. Mega Pro Vasopro
13. Optimum ZMA
14. Ergopharm 6-Oxo
15. Optimum Tribulus

Veel producten dus die je hier in Nederland ook zult terug vinden ;)

zie er niet 1 product tussen zitten waar van ik denk, ja dat lijkt me wel wat.

de 1nige die werkt is De Whey van ON denk ik

Die is zeker goed en lekker! :)

Ik dacht dat Labrada ook wel heel hoog zou zijn aangeschreven. Ze hadden vele producten die qua prijs/kwaliteit verhouding erg hoog staan aangeschreven volgens testen. bijv. Repen/mrp's enz.
Iig is ON zeker wel het beste merk qua prijs/kwaliteit verhouding.

Ik mis hier toch wel de isopure van Natures Best

teddybeerke zei:
Ik mis hier toch wel de isopure van Natures Best

Valt volgens mij net buiten de top 25 :scratch:, populair onder de wedstrijdatleten daar, maar een stukje duurder als b.v. de Whey van ON.
Een hoop atleten beginnen er daarom wat later in hun dieet mee, het zit hem
dus in de prijs. Populair is het wel ;).

Ga zelf binnenkort de 2000 gr. (USA-versie) weer halen :thumbs:

twinlab ook nergens te bespeuren

Terug
Naar boven