XXL Nutrition

Top Gear

derlig

Cool Novice
Waardering
0
weet er soms iemand van jullie wanneer de nieuwe series van top gear terug beginnen? normaal moesten die al lang terug begonnen zijn maar denk met de crash van richard hammond dat er vertraging is!? weet iemand meer??

Top Gear returns to BBC Two on January 28

• Topic Starter Topic Starter
thx kijk eral naaruit
grtz

ik ook, geweldige serie

Voor de liefhebbers van Top Gear, is Fifth Gear ook een aanrader.

Fifth gear is toch met die kerel die vroeger bij Top Gear zat????

Ja, zoiets. Het team van Fifth Gear presenteerde eerste Top Gear oid.

Voor downloads: registreer jezelf even op finalgear.com en check op het forum die videosectie. Daar staan ftp's en http links naar die afleveringen. Werkt een stuk beter dan torrents...

Ik word 's nachts krijsend wakker van die kerel van Fifth gear wat kan hij de dingen nep grappig en irritant brengen zeg!

:bow: TOP GEAR!! :bow:

Ik vond top Gear altijd Top, maar inmiddels kan ik me gruwlijk ergeren aan het feit dat de presentatoren zichzelf belangrijker lijken te vinden dan waar het om draait: auto's. Er wordt vaak te veel geouwehoerd, terwijl ik juist kijk om de originele manier van het presenteren van een nieuwe auto
Het item met de reis via o.a. Parijs met de Ford GT40, Ferrari 455 Spider en de Pagani Zonda was top, omdat er veel over de auto's etc werd verteld met ook nog eens mooie beelden (de parkeergarage!!!). Maar vaak wordt dit te ver doorgevoerd en zijn naar mijn mening de presentatoren te veel in beeld.

Ik vond top Gear altijd Top, maar inmiddels kan ik me gruwlijk ergeren aan het feit dat de presentatoren zichzelf belangrijker lijken te vinden dan waar het om draait: auto's. Er wordt vaak te veel geouwehoerd, terwijl ik juist kijk om de originele manier van het presenteren van een nieuwe auto
Het item met de reis via o.a. Parijs met de Ford GT40, Ferrari 455 Spider en de Pagani Zonda was top, omdat er veel over de auto's etc werd verteld met ook nog eens mooie beelden (de parkeergarage!!!). Maar vaak wordt dit te ver doorgevoerd en zijn naar mijn mening de presentatoren te veel in beeld.

Dat auwhoeren is nou net het vette aan het programma.

Dat auwhoeren is nou net het vette aan het programma.

neej dat vind ik niet, Het vette aan Top Gear, en dat is ook waar het zich in onderscheidt is de originele manier van het in beeld brengen en beoordelen van een auto. Tuurlijk hoort er gepraat bij. Maar imo wordt er tegenwoordig meer gepraat dan gereden.

Terug
Naar boven