XXL Nutrition

topical spirlactone

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
kent iemand een cream/shampoo genaamt topical spirlactone is een dht blokker voor op de hoofdhuid kan dit in amerika bestellen vind dit echter niks, gaat te veel tijd over heen.....

Kan iemand op dit board het krijgen pm me dan alstjeblieft.

Ik weet niet dealen op dit board maar dit is GEEN as maar gewoon een dht blokker om je haar te beschermen

Dat is een medicijn die maar weinigen kennen. Ik heb het nagevraagd in Turkije en het blijkt zeer slecht te werken waardoor ze niet eens ingekocht worden door de apotheek. Alleen voor hele erge enthousiaste klanten bestellen ze die medicijn.

Ik heb er verder geen ervaring mee. Dit is alleen wat ik van ongeveer 25 apothekers heb gehoord

Laatst bewerkt:
Als je last van haaruitval hebt, kun je beter finasteride of dutasteride gebruiken ipv die topicals.

Cagri51 zei:
Dat is een medicijn die maar weinigen kennen. Ik heb het nagevraagd in Turkije en het blijkt zeer slecht te werken waardoor ze niet eens ingekocht worden door de apotheek. Alleen voor hele erge enthousiaste klanten bestellen ze die medicijn.

Ik heb er verder geen ervaring mee. Dit is alleen wat ik van ongeveer 25 apothekers heb gehoord

jij hebt er blijkbaar geen kaas van gegeten?

op amrikaanse boards word topical spironolactone aangeprezen, doe maar eens een search op anabolex of fitnessgeared.

En Spironolactone blockt alleen de DHT in je hoofdhuid.
Finasteride en Dutasteride daarintegen blocken alle DHT in je lichaam en dat wil je echt niet hebben als Bodybuilder.

Daarom is Topical Spironolactone de beste DHT blocker voor een bodybuilder.

Je kunt wel gelijk hebben Fer. Ik zeg ook ik heb geen ervaring met dit product. Ik heb verteld wat ik van anderen heb gehoord

• Topic Starter Topic Starter
Cagri51 zei:
Je kunt wel gelijk hebben Fer. Ik zeg ook ik heb geen ervaring met dit product. Ik heb verteld wat ik van anderen heb gehoord

dat is oraal, omdat het in je lichaam androgeen en dht tegen houdt.............. niet echt bevoorderlijk dus en zeker niet voor een bb

DJNRG83 zei:
Als je last van haaruitval hebt, kun je beter finasteride of dutasteride gebruiken ipv die topicals.

en dan blok ik dht in mijn hele lichaam> veel minder kracht/massa en een ****ing bloat.

Raad ik je niet echt aan

@fer, weet jij het ook te krijgen dan..........

Of wie dan ook. Heb al aardig wat gezocht en je vind het niet echt om de hoek van de deur.

seeker zei:
en dan blok ik dht in mijn hele lichaam> veel minder kracht/massa en een ****ing bloat.

Raad ik je niet echt aan

Ja das waar... als spirlactone niet te verkrijgen is, moet je maar eens minoxidil 5% proberen..

DJNRG83 zei:

thanks maar das poeder, en minodixil is geen dht blokker het gaat alleen erfelijke kaalheid een beetje tegen

nog wat leuks over finasteride gevonden als je aan de roid bent> raad ik je dit aan echt te lezen

[Link niet meer beschikbaar]

Toch wel interessant dat spirolactone!
Zelf gebruik ik saw palmetto en minoxidil 5%.
Hoe groot is de invloed van DHT op je groei al BB'er eigenlijk?

DJNRG83 zei:
Toch wel interessant dat spirolactone!
Zelf gebruik ik saw palmetto en minoxidil 5%.
Hoe groot is de invloed van DHT op je groei al BB'er eigenlijk?

testosteron wordt omgezet in dht en dht is 3x (drie keer!) zo sterk als test...

Dit betekent natuurlijk niet dat een orale blokker al je gains verpest, maar toch een beetje (vooral kracht), en dht houdt de oestro's onder controlle dus een ****ing bloat en sneller gyno als je een orale blokker gebruikt!!!!!!.

Kan je toch beter een topical kopen die dht EN androgeen in de hoofdhuid tegen houdt.......ja toch.

Ja idd.
Hoe vaak moet dat per dag aangebracht word op de hoofdhuid? Vaak is het wel zo'n gedoe en 2X per dag zo'n pilletje slikken is veel handiger natuurlijk. Maarja dat heb je weer een nadeel wat betreft blocking van DHT in je hele lichaam..
Zorgt spiro eigenlijk ook voor hergroei?

DJNRG83 zei:
Ja idd.
Hoe vaak moet dat per dag aangebracht word op de hoofdhuid? Vaak is het wel zo'n gedoe en 2X per dag zo'n pilletje slikken is veel handiger natuurlijk. Maarja dat heb je weer een nadeel wat betreft blocking van DHT in je hele lichaam..
Zorgt spiro eigenlijk ook voor hergroei?

nee spiro zorgt niety voor hergroei minodixil wel (niet echt veel natuurlijk)

spriro 5% cream elke avond voor slapen valt mee toch....

Terug
Naar boven