XXL Nutrition

topical spirlactone

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
kent iemand een cream/shampoo genaamt topical spirlactone is een dht blokker voor op de hoofdhuid kan dit in amerika bestellen vind dit echter niks, gaat te veel tijd over heen.....

Kan iemand op dit board het krijgen pm me dan alstjeblieft.

Ik weet niet dealen op dit board maar dit is GEEN as maar gewoon een dht blokker om je haar te beschermen

Dat is een medicijn die maar weinigen kennen. Ik heb het nagevraagd in Turkije en het blijkt zeer slecht te werken waardoor ze niet eens ingekocht worden door de apotheek. Alleen voor hele erge enthousiaste klanten bestellen ze die medicijn.

Ik heb er verder geen ervaring mee. Dit is alleen wat ik van ongeveer 25 apothekers heb gehoord

Laatst bewerkt:
Als je last van haaruitval hebt, kun je beter finasteride of dutasteride gebruiken ipv die topicals.

Cagri51 zei:
Dat is een medicijn die maar weinigen kennen. Ik heb het nagevraagd in Turkije en het blijkt zeer slecht te werken waardoor ze niet eens ingekocht worden door de apotheek. Alleen voor hele erge enthousiaste klanten bestellen ze die medicijn.

Ik heb er verder geen ervaring mee. Dit is alleen wat ik van ongeveer 25 apothekers heb gehoord

jij hebt er blijkbaar geen kaas van gegeten?

op amrikaanse boards word topical spironolactone aangeprezen, doe maar eens een search op anabolex of fitnessgeared.

En Spironolactone blockt alleen de DHT in je hoofdhuid.
Finasteride en Dutasteride daarintegen blocken alle DHT in je lichaam en dat wil je echt niet hebben als Bodybuilder.

Daarom is Topical Spironolactone de beste DHT blocker voor een bodybuilder.

Je kunt wel gelijk hebben Fer. Ik zeg ook ik heb geen ervaring met dit product. Ik heb verteld wat ik van anderen heb gehoord

• Topic Starter Topic Starter
Cagri51 zei:
Je kunt wel gelijk hebben Fer. Ik zeg ook ik heb geen ervaring met dit product. Ik heb verteld wat ik van anderen heb gehoord