Fitness Seller

Topless feministes dreigen ermee alle matchen van Engeland te boycotten !! go girls !!

stroboscopic

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
media_xll_4850294.jpg

De topless activistes van Femen zullen hun pijlen tijdens het EK voetbal vooral op de Engelse fans richten. Die waarschuwing vuurde de 21-jarige Inna Shevshenko vandaag af namens de feministische beweging.

Oekraïne mag geen bordeel worden door al die geile kerels. De Engelsen moeten begrijpen dat -als ze Oekraïense vrouwen lastig vallen- wij hen een koekje van eigen deeg zullen geven. De coïtusindustrie buit hier arme en vaak ongeschoolde vrouwen uit. Daarom plannen we een aanval op elke match van hen."

De matchen tegen Zweden op 15 juni in hoofdstad Kiev en tegen Oekraïne in Donetsk op 19 juni staan alvast in het rood aangekruist. Het wordt een huzarenklus om hen tegen te houden, want de vastberaden meiden zijn intussen al met driehonderd (!).

Vorige week stuntten twee van hen nog door met blote borsten de beker in Kiev vast te grabbelen. Eerder deze maand was een ander lid daar ook al eens in geslaagd, zij werd toen onder een spandoek hardhandig afgevoerd

Wij weten hoe mannen in elkaar zitten", vaart een andere furie uit. "Eerst met een biertje naar het voetbal kijken en dan beginnen ze aan coïtus te denken. Wij willen hen een heel duidelijke boodschap inpeperen: Oekraïense dames zijn niet hun coïtusobjecten en Oekraïne is niet hun bordeel."

De vroegere Sovjetstaat kende de voorbije jaren een ware explosie van het coïtustoerisme. Alleen al voor dit EK zullen in Kiev ook zeven nieuwe stripclubs geopend worden. Zowat een derde van de Oekraïense prostituees is drugsverslaafd, en nog erger: dertig procent van de hoertjes in Kiev is hiv-positief.

media_xll_4850300.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...-alle-matchen-van-Engeland-te-boycotten.dhtml

Jammer van die derde foto..

die 3de foto :P
behalve dan van die zeg ik doen!

Oh hai:heart:.

Dit gaat helpen om die mannen minder geil te maken.

Heb er geen problemen mee hoor van mij mogen ze het veld oprennen. Die dikke is toch al moe voor ze et veld op komt daar zie je niks van op tv :p die andere daar in tegen :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb er geen problemen mee hoor van mij mogen ze het veld oprennen. Die dikke is toch al moe voor ze et veld op komt daar zie je niks van op tv :p die andere daar in tegen :D

not sure of die dikke een chick is misschien eens bellen naar die ladies dat er een mol is namelijk ruud0111:)

"De coïtusindustrie buit hier arme en vaak ongeschoolde vrouwen uit."

Zucht, ze kiezen er zelf voor. Ze mogen blij zijn dat er voor hen werk is. Feminisme is totaal achterlijk.

• Topic Starter Topic Starter

Zucht, ze kiezen er zelf voor. Ze mogen blij zijn dat er voor hen werk is. Feminisme is totaal achterlijk.

klopt maar toch zullen er een paar mensen nu hun voorzorgen nemen als je leest dat dertig procent van de hoertjes in Kiev hiv-positief is . 30% is niet niks wat zijn de cijfers voor belgie en nederland weet iemand dit ? Je zal maar thuis komen na een heerlijke voetbal reis en als cadeau voor je vriendin aids . Kan die vrouwen ook wel ergens begrijpen 90%van de cash of wel meer gaat gewoon naar de pooier en niet naar hun .

Laatst bewerkt:
Lol.. ik ben benieuwd wie daadwerkelijk het verhaal heeft gelezen.. en wie alleen de foto's heeft bekeken :roflol:

Ik heb alleen de foto's bekeken xD

Lol.. ik ben benieuwd wie daadwerkelijk het verhaal heeft gelezen.. en wie alleen de foto's heeft bekeken :roflol:

Ik heb alleen de foto's bekeken xD

haha idd! ik maak er een punt van om telkens als ik die femen-shit zie de tekst te negeren en t**ten te kijken en te denken wat ik zou doen mocht ik een politieman zijn bij zoiets me gusta honk honk

geilheidsprobleem bij mannen? wie loopt hier nou half naakt op straat?!

maar van mij mogen ze.

Ooit van gedwongen prostitutie gehoord?
Reken maar dat die non-stop door moeten "werken" van hun pooier zolang de rij met dronken Engelsen nog niet is afgewerkt.

Ooit van gedwongen prostitutie gehoord?
Reken maar dat die non-stop door moeten "werken" van hun pooier zolang de rij met dronken Engelsen nog niet is afgewerkt.

Als ik het woord 'uitbuiten' van feministen hoor dan denk ik niet bepaald aan 'gedwongen prostitutie' maar goed als dat het geval zou zijn dan is dat gewoon crimineel en strafbaar. Dan heb je geen protest nodig maar acties door politie.

geil

een goede feminist is een blote feminist

Van mooie naakte vrouwen krijg je toch alleen maar eerder zin? :D

Terug
Naar boven