Fitness Seller

(topper) onbeperkt bioscoop voor 17,50 per maand

spiertje16

Monstrous Giant
Waardering
0
heeeeeeeeeerlijk nieuws vooral voor een fervente filmfanaat als mij
http://filmfocus.wanadoo.nl/nieuws/item.php?id=7539
filmfocus) - Vanaf half november introduceert bioscoop exploitant Pathé in de randstad de zogenaamde PUC, Pathé Unlimited Card, een abonnement voor bioscoopgangers. Filmfans kunnen dan voor het luttele bedrag van 17,50 euro per maand onbeperkt naar de film.

[Link niet meer beschikbaar]
dat noem ik nou eens een goed idee:thumbs:

Het abonnement kent geen beperkingen. Je kunt er elke dag op elk tijdstip mee naar de film, ook op de normaal al drukbezochte voorstellingen in het weekeinde.

kijk en dat is dan wel weer ok.. geen beperkingen.. zoals alleen op woensdagmiddag enzo.

abonnees bezochten daar gemiddeld 48 keer per jaar de bioscoop.

Even rekenen.. 48 keer per jaar is dus elke week.
7.50 per keer -> 30 eur per maand als je geen abbo neemt.

dan is 17.50 best een nette prijs

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
kijk en dat is dan wel weer ok.. geen beperkingen.. zoals alleen op woensdagmiddag enzo.

Even rekenen.. 48 keer per jaar is dus elke week.
7.50 per keer -> 30 eur per maand als je geen abbo neemt.

dan is 17.50 best een nette prijs

ben je gek
zodra die abbo beschikbaar is
zie je mij daar minimaal 2 keer per week:D

zovaak heb ik niet de tijd om te gaan ouwe.. is denk ik niet echt winstgevend.. kan je die kaart niet met een paar mensen gebruiken? dan zou het wel dope zijn :P Pathé Unlimited Possé Card

snap wel waarom ze zo iets doen.....

Sinds dat ik download ben ik niet meer naar de bios geweest.

Mja ik vind niet dat het filmaanbod genoeg is om echt heel veel aan zo'n kaart te hebben. Met de voordeelpas betaal je ook niet meer dan 5,5 euro per keer dus dat vind ik al niet zo veel.

ik denk dat het niet eens zo heel interessant is. want hoeveel verschillende films (die de moeite zijn) draaien er per jaar in de bioscoop? Er van uitgaande dat je een film maar 1x kijkt ben je al heel snel door het aanbod heen, en dan draaien sommige films wel 15 weken lang...

maargoed voor mij zou het gevolg zijn dat ik meer zal gaan en meer zal uitgeven aan de bios. Voor de mensen die nu al vaak de bioscoop bezoeken (>2 per maand) is het wel erg interessant.

nou elke donderdag heb je nieuwe films dus opzich is het wel ok..

ik download veel maar ga toch zo nu en dan naar de bios, echter ik ga dan wel naar antwerpen, metropolis, das pas een bioscoop.
daar kan pathe nog wat van leren.

Sinlath zei:
nou elke donderdag heb je nieuwe films dus opzich is het wel ok..

ik download veel maar ga toch zo nu en dan naar de bios, echter ik ga dan wel naar antwerpen, metropolis, das pas een bioscoop.
daar kan pathe nog wat van leren.

die in belgie?
daar zit de grooste van heel europa als ik me niet vergis
ik wil me niet eens voorstellen hoe groot de hoofdzaal is:eek:

spiertje16 zei:
die in belgie?
daar zit de grooste van heel europa als ik me niet vergis
ik wil me niet eens voorstellen hoe groot de hoofdzaal is:eek:

26 zalen, allemaal THX gecertificeerd.
twinseats, geen vaste stoelplaatsen, dus fastlane (das wel minder)
gemiddelde zaal is 700 man ong.

hoofd zaal is euhm groot....

http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=346&cid=METRO

^^^^ = aanbod, read it and weap.

het complex is groot, zitten 4 restaurants aanvast, een McDonalds cloon, Pizza cloon, salsa restaurant, poolhal, hollywood restaurant en nog een chinees restaurant, parkeerdek delen ze met de decathlon 5000 parkeerplaatsen per verdieping (3 verdiepingen totaal)

dat is gewoon een avondje uit.. en binnen 5 minuten met de auto zit je in antwerpen centrum en kan je prima stappen.

je mot in de fitnesszaal zitten niet in de bioscoopzaal :D

Marvinnr1 zei:
je mot in de fitnesszaal zitten niet in de bioscoopzaal :D

max uurtje trainen, dan nog 8 a 9 uur slapen, 2 uur eten.

hou ik nog 12 uur over... in het weekend. :P
auto wassen, boodschappen doen, lekker douchen/scheren etc.. voor het meisje.

plannen waar je gaat eten en stappen erna.

hou ik nogsteeds 8 uur over :D

Sinlath zei:
max uurtje trainen, dan nog 8 a 9 uur slapen, 2 uur eten.
hou ik nog 12 uur over... in het weekend. :P
auto wassen, boodschappen doen, lekker douchen/scheren etc.. voor het meisje.
plannen waar je gaat eten en stappen erna.
hou ik nogsteeds 8 uur over :D

jeetje bro een hele planning..
je lijkt wel een wijf heb je ook een agenda ;)

Marvinnr1 zei:

eej respect voor sinlath :thumbs:
als hij plant dan doet ie dat ook goed:D
(btw heb net pluto campaign gezien
fe-no-me-naaal alleen toen ik bij 37 min kwam gaf hij een fout aan:mad:
bij de andere loopt ie de eerste 30 min goed maar daarna loopt ie om de 2 min vast
gezien jij icter bent kan dit liggen aan de cd's? of gewoon aan me rom speler want als ik een harde tik geef loopt ie weer verder:D
maar loopt ie 2 min erna weer vast!!
ik wil roughnecks zien!!!:sob:

Marvinnr1 zei:

nee geen agenda, wel een dikke PDA.. en ja daar staat een heleboel in :D

@spiertje..

hmz loopt vast ? is dat op de PC dvd-rom speler ? of een losse ? ik heb op mijn losse nog geen last gehad.. laat maar even weten of je het kan fixen anders dan fik ik die rotte even opnieuw. ik heb alleen gechecked of de dvd opstarten, indien ja wastie wat mij betreft ok ;) had geen tijd om ze allemaal nog een keer te zien.

Als de bioscoop om de hoek is dan kan het nog wel voordelig zijn. Maar iedere keer afreizen naar het centrum kost ook geld. Het lijkt voordeliger dan het is, of je moet echt alle zooi willen zien die in de bioscoop draait. Meeste films draaien toch weken lang, de keuze is dan niet zo groot. Wat hier in de Pathe bioscopen komt is meestal het aanzien niet waard, ook al zijn ze nu wel gestart met arthouse achtige voorstellingen. Over het algemeen komen in Nederland alleen de kaskrakers, maar dat zijn voor de filmliefhebbers vaak de mindere films.

Sinlath zei:
nee geen agenda, wel een dikke PDA.. en ja daar staat een heleboel in :D

@spiertje..

hmz loopt vast ? is dat op de PC dvd-rom speler ? of een losse ? ik heb op mijn losse nog geen last gehad.. laat maar even weten of je het kan fixen anders dan fik ik die rotte even opnieuw. ik heb alleen gechecked of de dvd opstarten, indien ja wastie wat mij betreft ok ;) had geen tijd om ze allemaal nog een keer te zien.

hehe:D
nee ze starten wel op maar lopen na een tijdje vast
ik heb ze gekeken op pc dvd rom
ik ga het morgen effe proberen op een losse
als ie het doet laat ik je het wel weten

Terug
Naar boven