UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik heb een vraag met betrekking tot het configureren van TOR met je browser en de daaruit voortkomende DNS leak.
3 maal karma voor het antwoord.
Voor het surfen op het internet maak ik gebruik van het TOR netwerk. Althans dat is mijn bedoeling.
Op www.torproject.org heb ik de "Expertbundle" gedownload waar alleen Tor bij inbegrepen zit, exclusief Vidalia of andere software.
Nu is het de bedoeling dat ik TOR configureer met mijn browser, Opera Next.
TOR is een socketproxy en dus heb ik bij "proxy settings" het volgende ingevuld
Socks: 127.0.0.1 ||| Port: 9050
De Socks en Port kloppen en maak op deze manier dan ook contact via het TOR netwerk, echter blijkt dat Tor "contact" maakt via Socks 4 in plaats van Socks 4a of Socks 5.
Dit zorgt er voor er een DNS leak ontstaat.
Nou schijnt het dat ik mijn browser moet starten met de volgende "code"/"script" : "socks5://localhost:7070" --proxy-bypass-list="*.notuse.proxy;*notuseproxy2.com;127.0.0.1:7070"
Maar mijn vraag is dus, hoe doe ik dit?
Meer info: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=1743592
Alvast bedankt!
3 maal karma voor het antwoord.
Voor het surfen op het internet maak ik gebruik van het TOR netwerk. Althans dat is mijn bedoeling.
Op www.torproject.org heb ik de "Expertbundle" gedownload waar alleen Tor bij inbegrepen zit, exclusief Vidalia of andere software.
Nu is het de bedoeling dat ik TOR configureer met mijn browser, Opera Next.
TOR is een socketproxy en dus heb ik bij "proxy settings" het volgende ingevuld
Socks: 127.0.0.1 ||| Port: 9050
De Socks en Port kloppen en maak op deze manier dan ook contact via het TOR netwerk, echter blijkt dat Tor "contact" maakt via Socks 4 in plaats van Socks 4a of Socks 5.
Dit zorgt er voor er een DNS leak ontstaat.
Nou schijnt het dat ik mijn browser moet starten met de volgende "code"/"script" : "socks5://localhost:7070" --proxy-bypass-list="*.notuse.proxy;*notuseproxy2.com;127.0.0.1:7070"
Maar mijn vraag is dus, hoe doe ik dit?
Meer info: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=1743592
Alvast bedankt!