Fitness Seller

TOR configureren met browser HELP | DNS leak

UnknownDBB

Ripped Bodybuilder
Waardering
911
Lengte
1m87
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een vraag met betrekking tot het configureren van TOR met je browser en de daaruit voortkomende DNS leak.
3 maal karma voor het antwoord.

Voor het surfen op het internet maak ik gebruik van het TOR netwerk. Althans dat is mijn bedoeling.
Op www.torproject.org heb ik de "Expertbundle" gedownload waar alleen Tor bij inbegrepen zit, exclusief Vidalia of andere software.

Nu is het de bedoeling dat ik TOR configureer met mijn browser, Opera Next.
TOR is een socketproxy en dus heb ik bij "proxy settings" het volgende ingevuld

Socks: 127.0.0.1 ||| Port: 9050

De Socks en Port kloppen en maak op deze manier dan ook contact via het TOR netwerk, echter blijkt dat Tor "contact" maakt via Socks 4 in plaats van Socks 4a of Socks 5.
Dit zorgt er voor er een DNS leak ontstaat.

Nou schijnt het dat ik mijn browser moet starten met de volgende "code"/"script" : "socks5://localhost:7070" --proxy-bypass-list="*.notuse.proxy;*notuseproxy2.com;127.0.0.1:7070"

Maar mijn vraag is dus, hoe doe ik dit?

Meer info: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=1743592

Alvast bedankt!

Ik denk dat je dat via uitvoeren moet doen.
Voorbeeld bij mij:

Code:
"C:\Program Files (x86)\Opera Next\launcher.exe"--proxy-server="socks5://localhost:7070" --proxy-bypass-list="*.notuse.proxy;*notuseproxy2.com;127.0.0.1:7070"

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je dat via uitvoeren moet doen.
Voorbeeld bij mij:

Code:
"C:\Program Files (x86)\Opera Next\launcher.exe"--proxy-server="socks5://localhost:7070" --proxy-bypass-list="*.notuse.proxy;*notuseproxy2.com;127.0.0.1:7070"

Ik probeer het nu via command prompt

Echter is de command-line : C:\Program Files (x86)\Opera Next\launcher.exe"--proxy-server="socks5://localhost:7070" --proxy-bypass-list="*.notuse.proxy;*notuseproxy2.com;127.0.0.1:7070"

Indien ik echter mijn command prompt uitvoer, staat er al gegeven:

C:\Windows\system32>

Ik kan de line: Windows\system32> niet verwijderen zodat ik de correcte command-line uit kan voeren.

De command-line zou dus achter "C:\Windows\system32>" geplakt moeten worden, echter indien ik dit staat er "program is not recognized is an internal or external command".

Gebruik het commando:
Code:
prompt $
voor een lege regel.

1. Het beste kun je de DNS servers gebruiken van opennic, die zijn momenteel het meest anoniem.

2. Om uit C:\Windows\system32 te navigeren type:
CD \

3. Nadeel van TOR via Opera is dat je meestal gegevens lekt. Heb je bijvoorbeeld Gmail bezocht met Opera dan slaat Google een tracking cookie op zodat je, zelfs als je TOR gebruikt via dezelfde browser, nog te achterhalen is wie je bent (eerder was)

Toch maar eens met je bitcoins naar Silk Road?

Hoe werkt dat? Versturen ze het via de post?
Grammetje coke per post ?

• Topic Starter Topic Starter
1. Het beste kun je de DNS servers gebruiken van opennic, die zijn momenteel het meest anoniem.

2. Om uit C:\Windows\system32 te navigeren type:
CD \

3. Nadeel van TOR via Opera is dat je meestal gegevens lekt. Heb je bijvoorbeeld Gmail bezocht met Opera dan slaat Google een tracking cookie op zodat je, zelfs als je TOR gebruikt via dezelfde browser, nog te achterhalen is wie je bent (eerder was)

Ah Tx, zal er naar kijken.

En die trackers kunnen toch voorkomen worden door een trackblocker zoals "Disconnect"?

Terug
Naar boven