AndroidHealthClinic

Torsio testes

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
Potverdomme net weer last van gehad. Nou kan dit heel normaal zijn, maar aangezien ze nu formaatje krent hebben door de sap vraag ik me af of het er wat mee te maken heeft. Ik heb er in m'n leven 2x last van gehad, en 2x terwijl ik on was.

Ik ben dus net gewoon letterlijk flauwgevallen (yes f**got) van de pijn icm niet gegeten omdat cutten.
Zijn er mensen die dit ook hebben/gehad hebben? Ik vind er namelijk niet zo heel veel over. Zit ook niet echt te wachten om straks naar de huisarts te gaan en te vragen of hij m'n balletje even goed kan zetten.

Voor de mensen die niet weten wat het inhoudt: je bal draait, waardoor er geen zuurstof/voedingstoffen meer bij kunnen en dit voelt alsof iemand met mach 3 in je zak heeft getrapt voor zo'n 30 minuten.

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik kan maar 1 ding zeggen!!!
AUWTSJJJ

Sterkte bro! Geen ervaring mee hier.

Holy crap ouwe. Nog nooit gehad, ook als ze formaat krent waren niet gelukkig.

Ook een keer gehad.. ik ken je gevoel!
Word liever door 3 man in elkaar geslagen dan dat nog een keer te krijgen!

Is de kans op draaiing niet een stuk groter omdat je nu krentjes in een boodschappentas hebt zitten? :P

Daar gelukkig (nog) geen last van. Maar tijdens mijn kuur krijg ik wel last van een 'spannende' zak. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar mijn zak gaat nogal hard aanspannen rond mijn ballen, geen hangende zak met ballen dus :p dankzij dit geweldige fenomeen durven de testikels wel eens omhoog schieten richting lies/buik tijdens de coïtus, is toch ook wel pijnlijk en ze moeten zelf worden teruggeduwd. Tranen in de ogen en een half uur niet meer bewegen, geen coïtus meer die dag/nacht