- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Potverdomme net weer last van gehad. Nou kan dit heel normaal zijn, maar aangezien ze nu formaatje krent hebben door de sap vraag ik me af of het er wat mee te maken heeft. Ik heb er in m'n leven 2x last van gehad, en 2x terwijl ik on was.
Ik ben dus net gewoon letterlijk flauwgevallen (yes f**got) van de pijn icm niet gegeten omdat cutten.
Zijn er mensen die dit ook hebben/gehad hebben? Ik vind er namelijk niet zo heel veel over. Zit ook niet echt te wachten om straks naar de huisarts te gaan en te vragen of hij m'n balletje even goed kan zetten.
Voor de mensen die niet weten wat het inhoudt: je bal draait, waardoor er geen zuurstof/voedingstoffen meer bij kunnen en dit voelt alsof iemand met mach 3 in je zak heeft getrapt voor zo'n 30 minuten.
Ik ben dus net gewoon letterlijk flauwgevallen (yes f**got) van de pijn icm niet gegeten omdat cutten.
Zijn er mensen die dit ook hebben/gehad hebben? Ik vind er namelijk niet zo heel veel over. Zit ook niet echt te wachten om straks naar de huisarts te gaan en te vragen of hij m'n balletje even goed kan zetten.
Voor de mensen die niet weten wat het inhoudt: je bal draait, waardoor er geen zuurstof/voedingstoffen meer bij kunnen en dit voelt alsof iemand met mach 3 in je zak heeft getrapt voor zo'n 30 minuten.

dankzij dit geweldige fenomeen durven de testikels wel eens omhoog schieten richting lies/buik tijdens de coïtus, is toch ook wel pijnlijk en ze moeten zelf worden teruggeduwd. Tranen in de ogen en een half uur niet meer bewegen, geen coïtus meer die dag/nacht
Botoperaties en veel pijn meegemaakt, maar dit sloeg echt alles.