AndroidHealthClinic

Torsio testes

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
Potverdomme net weer last van gehad. Nou kan dit heel normaal zijn, maar aangezien ze nu formaatje krent hebben door de sap vraag ik me af of het er wat mee te maken heeft. Ik heb er in m'n leven 2x last van gehad, en 2x terwijl ik on was.

Ik ben dus net gewoon letterlijk flauwgevallen (yes f**got) van de pijn icm niet gegeten omdat cutten.
Zijn er mensen die dit ook hebben/gehad hebben? Ik vind er namelijk niet zo heel veel over. Zit ook niet echt te wachten om straks naar de huisarts te gaan en te vragen of hij m'n balletje even goed kan zetten.

Voor de mensen die niet weten wat het inhoudt: je bal draait, waardoor er geen zuurstof/voedingstoffen meer bij kunnen en dit voelt alsof iemand met mach 3 in je zak heeft getrapt voor zo'n 30 minuten.

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik kan maar 1 ding zeggen!!!
AUWTSJJJ

Sterkte bro! Geen ervaring mee hier.

Holy crap ouwe. Nog nooit gehad, ook als ze formaat krent waren niet gelukkig.

Ook een keer gehad.. ik ken je gevoel!
Word liever door 3 man in elkaar geslagen dan dat nog een keer te krijgen!

Is de kans op draaiing niet een stuk groter omdat je nu krentjes in een boodschappentas hebt zitten? :P

Daar gelukkig (nog) geen last van. Maar tijdens mijn kuur krijg ik wel last van een 'spannende' zak. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar mijn zak gaat nogal hard aanspannen rond mijn ballen, geen hangende zak met ballen dus :p dankzij dit geweldige fenomeen durven de testikels wel eens omhoog schieten richting lies/buik tijdens de coïtus, is toch ook wel pijnlijk en ze moeten zelf worden teruggeduwd. Tranen in de ogen en een half uur niet meer bewegen, geen coïtus meer die dag/nacht

Ik zeg je dit wel als je bal echt gedraaid is en je zak word blauw moet je naar het ziekenhuis maat.. maar dan heb je een aanhoudende pijn. .. dat heb ik wel is is gehad... als je bal gewoon in je lies schiet terug duwen :p het is wel beetje pijnlijk.

Sterkte alvast

Heb ik ook al gehad, vooral smorgens, ik was niet on, uhmz gewoon blijven liggen en doodgaan van de pijn.. haha is wel al meer dan een jaartje geleden heb zelf eens gehad dat het heel de dag ****ing pijn had. toen wel naar dokter moeten gaan :s zou niet weten aan wat dit kan liggen..
.

Het is geloof ik nogal verschillend hoe erg je ballen krimpen.. Ik heb hier weleens over gelezen idd., maar gelukkig nooit hoeven ondervinden. En mss mag ik van geluk spreken dat ik gewoon nog noten heb ipv krenten :o

Ik zeg je dit wel als je bal echt gedraaid is en je zak word blauw moet je naar het ziekenhuis maat.. maar dan heb je een aanhoudende pijn. .. dat heb ik wel is is gehad... als je bal gewoon in je lies schiet terug duwen :p het is wel beetje pijnlijk.

Sterkte alvast

Goed advies man. Ik pis wel eens bloed. Is het aan te raden om dan ook naar het ziekenhuis te gaan?

Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit eerder gelezen i.v.m. AAS (en ik heb toch aardig wat gelezen), maar wellicht dat kleinere balletjes makkelijker gaan draaien in je balzak dan grote.

peanut waarom geen hcg a sahbi?

Het is geloof ik nogal verschillend hoe erg je ballen krimpen.. Ik heb hier weleens over gelezen idd., maar gelukkig nooit hoeven ondervinden. En mss mag ik van geluk spreken dat ik gewoon nog noten heb ipv krenten :o

je gear is gewoon nep bro

je bent dus nog natty? mirin

• Topic Starter Topic Starter
zoberzo hcg mi mang

Ik heb het zelf ook gehad, en direct laten opereren waardoor ze nu gewoon vast aan de zak zijn gemaakt. Kan in principe nooit meer gebeuren dus

alleen om dit te voorkomen ga je al aan HCG moeten denken.

Vroeger ook een keer gehad, je gaat echt kapot van de pijn.
Moet je wel heel erg mee uitkijken, want als het te lang aanhoudt is er een kans dat je ene bal afsterft door zuurstof tekort.
Zou je dus wel aanraden om naar een dokter/ziekenhuis te gaan voordat je een bal kwijt bent.

Edit: Ohja, dit kan al binnen aantal uren optreden dus zou ook niet te lang wachten...

What. The. ****. En dit gebeurt gewoon plots zonder enige aanleiding? Ó_ò

Ik krijg gewoon al pijn als ik het lees, damn.

Terug
Naar boven