MuscleMeat

tot de dood

lorenzo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Bhttp://www.youtube.com/watch?v=GS_1zJgvGEc&mode=related&search=efaamde stukkie waar die amerikaan werdt doodgeslagen in de ring.

• Topic Starter Topic Starter
Oeps,iets verkeerd gedaan.Even geduld aub.

"sport" :x, waazig filmpje, is voor mij geen sport meer.

free vechten is de oersport, eerste test ooit beoefend tussen mannen om te zien wie de beste is

Wat ik hierover heb gevonden is dat het in 98 gebeurt is, en dat de man in kwestie gestorven is aan een hersenafwijking/blessure. Er was geen enkele medische check-up voor het gevecht, tegenwoordig zou iets zoals dit niet voor kunnen komen in de huidige MMA-organisaties.

wtf.. nog nooit gezien, die gasten hebben ook geen handschoenen aan ofzo..
dit gaat te ver vind ik.

Ik mis alleen het stukje dat ze hem in een lijken zak doen :P

ik mis alles hij doet het niet! iemand nog een link of naam?
Overigens vind ik er niks mis mee, niemand wordt gedwongen deze sport te doen het is een eigen keuze dat je het ziekenhuis ingeslagen wordt, want je wil zelf ook de ander het ziekenhuis in slaan als dat nodig is.
Of het de titel sport moet krijgen is weer een ander verhaal, maar ik ben er niet op tegen.
Vechten is de oudste "sport" die er bestaat, heeft eigenlijk ook iets natuurlijks. Ik ken geen dieren die niet met elkaar op de vuist gaan. Mensen die denken heel goed te kunnen vechten willen zich gewoon graag met elkaar meten.

er is ook zo'n russische vechtsport waar nog steeds word gevochten zonder handschoenen , zal fff link opzoeken.

• Topic Starter Topic Starter
er is ook zo'n russische vechtsport waar nog steeds word gevochten zonder handschoenen , zal fff link opzoeken.

Ik denk dat je sambo worstelen bedoeldt.Overegens is dit nog steeds topsport alleen met een dodelijke afloop.Gebeurt bij bijna elke sport weleens.Wat dacht je van voetbal autorace bergbeklimmen en noem maar op.

Nou ehm met boksen zijn er ook doden gevallen hoor, deze sport is dan wel harder maar als je weg bent springen "meestal de scheidsrechters gelijk in"

Nou ehm met boksen zijn er ook doden gevallen hoor, deze sport is dan wel harder maar als je weg bent springen "meestal de scheidsrechters gelijk in"

In boksen sterven er wel elk jaar een dozijn, in mma is dit absoluut de enige dode ooit, en dit was dan nog een speciaal geval, een ongesanctioneerd toernooi, zonder medische controle. Die kerel had nooit in de ring mogen stappen, en had dat ook nooit gekunt bij een gesanctioneerd toernooi door zijn hersenafwijking.

In tegenstelling tot wat de meeste mensen geloven is juist handschoenen dragen raar genoeg gevaarlijker om een dode te krijgen. Met handschoenen is de kans op een handbreuk of pijn aan het hand vrijwel nihil, en kan je veel langer en harder doorslagen. Het eindtotaal is bij boksen veeeeel erger dan bij mma, mede omdat bij mma niet enkel het doel is om een tegenstander ko te slagen, maar een submission, een kapot been of iets anders is genoeg om al te winnen.

Er zijn trouwens nog genoeg bare-knuckle toernooien in verschillende sTen. Ik denk aan Pancreas. UFC was eerst ook zonder handschoenen, maar om langere gevechten te krijgen hebben ze handschoenen terug ingevoerd

eeuhm, enige dode ooit?

en die zwarte vechter dat gestorven is tijdens een gevecht MMA in Antwerpen?? (datum vergeten, zal nog eens opzoeken)

hahaha, hij bedoelt natuurlijk pancrase. :)
pancrase is niet echt bare-knuckle omdat je niet met dichte hand slaat, en daarom niet met je knokkels slaat..

MMA alles mag en kan-style zou verboden moeten worden.
je ziet nu ook steeds meer knieen naar het hoofd als iemand op de grond ligt.
als die een keer goed raak zijn heb je zo weer een paar doden.
ook het slaan op het hoofd kan gewoon niet als iemand plat op de mat ligt.
die houdgrepen en verwurgingen vind ik wel mooi om te zien.
zo denk ik erover.

Heb hem zojuist kunnen kijken dus link is weer up :)

Terug
Naar boven