XXL Nutrition

Trackpad klikt slecht!! Macbook Air

JordiV

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m80
Sinds vorig jaar november 2013 beschik ik over een macbook air, altijd heel tevreden over geweest en nooit problemen mee gehad. Alleen nu sinds een week merk ik dat me trackpad slecht klikt, je moet namelijk vrij hard drukken en er zit nog maar weinig vering in, net of je niet meer zo ver in kunt drukken.. beetje moeilijk te beschrijven maar het is lig niet meer zoals voorheen. Ik irriteer me er best wel aan, want werkt stukken minder maar wat kan ik hier nu aan doen? Ik heb hem aangeschaft bij de Mediamarkt en heb ook nog de bon en al maar de 1 jaar garantie is wel verstreken..

Iemand enig idee wat ik hiermee het beste kan doen?

Sinds vorig jaar november 2013 beschik ik over een macbook air, altijd heel tevreden over geweest en nooit problemen mee gehad. Alleen nu sinds een week merk ik dat me trackpad slecht klikt, je moet namelijk vrij hard drukken en er zit nog maar weinig vering in, net of je niet meer zo ver in kunt drukken.. beetje moeilijk te beschrijven maar het is lig niet meer zoals voorheen. Ik irriteer me er best wel aan, want werkt stukken minder maar wat kan ik hier nu aan doen? Ik heb hem aangeschaft bij de Mediamarkt en heb ook nog de bon en al maar de 1 jaar garantie is wel verstreken.. Iemand enig idee wat ik hiermee het beste kan doen?

Naar de winkel teruggaan en je op je garantie beroepen.

In Europa heb je OP ALLE electronische producten, 2 jaar garantie. Apple geeft je maar 1 jaar maar dat moet je je niet aantrekken want Apple kan zich niet onttrekken van dit recht; Dus gewoon naar de winkel terugkeren en onder garantie laten herstellen!

Terug
Naar boven