Fitness Seller

Trein ramt truck die over voetganger dendert; hij overleeft

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%

Hoeveel geluk kan een mens hebben bij een (bizar) ongeval. Een voetganger in Turkije heeft op miraculeuze wijze een freaky botsing overleefd waarbij een vrachtwagen en een trein betrokken waren. Op een onbewaakte spoorweg, werd een truck geramd door een trein op volle snelheid. De vrachtwagen denderde over de voetganger heen die toevallig in de buurt was. Hij kwam er met een gebroken arm vanaf. Ook de vrachtwagenchauffeur kon met lichte verwondingen uit zijn stuurcabine stappen.

Getuigen
De Turkse voetganger stond voor de spoorwegovergang te wachten toen een truck die hem rechts voorbijkwam, werd gegrepen door een trein. Vervolgens kreeg hij de zware vrachtwagen voluit over zich heen. Getuigen schoten de Turkse man meteen ter hulp. Die keken raar op toen ze vaststelden dat de man nog leefde na het vreselijke ongeval. Hij bleek slechts een gebroken arm en een zeer oor te hebben.

Nieuwe verjaardag
"Het leven is prachtig", kon de 32-jarige Cem Tokac na zijn hachelijk avontuur nog navertellen. Het ongeluk had op 25 februari plaats, maar de beelden van de camera zijn nu pas vrijgegeven. Tokac beschouwt 25 februari voortaan als zijn 'nieuwe verjaardag'. (hlnsydney/kh)

holy fack :eek:

Hahaha, goddamn. Daar ontsnapt hij toch even mooi aan de dood.

Ik snap niet goed hoe ze dat vanuit 2 verschillende punten toevallig gefilmd hebben met toch wel goeie beeldkwaliteit ???
Hangen daar overal camera's ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap niet goed hoe ze dat vanuit 2 verschillende punten toevallig gefilmd hebben met toch wel goeie beeldkwaliteit ???
Hangen daar overal camera's ofzo?

aangezien er een goederentrein rijd & vrachtwagens gok ik dat het op een industrieterrein is en die hangen meestal wel vol met camera's

Damn haha, lucky bastard :D

Over een sjanske gesproken...

Wow, hoezo geluk bij een ongeluk.

:eek:

Je ziet dat hij doorheeft dat het verkeerd gaat en nog half bukt. maar damn ik begrijp niet dat hij dit overleeft zeg. :bow2:

damn.. als ik het zo zie had ie toch wel op slag dood moeten zijn, heeft ie toch wel ff geluk gehad :D

hij had vast goeie hoogtemeter bij zich...

WTF doet hij dan ook zo vlak bij die spoorlijn? Zo te zien een bedrijventerrein maar de beveiliging zuigt behoorlijk.

wow, creezie shit :eek2:

Je kan natuurlijk ook bijna op het spoor gaan staan...

Zoo, das ff geluk hebben.

Haha zie dat helmpje vliegen.

Ik zou zeker die hulpdiensten aanklagen, kijk ze hem nou gewoon op de koude grond laten liggen.

zag het vanochtend op journaal... wat een lucky bastard :p

Ik heb het net weer op tv gezien :D

Is gewoon ongelooflijk !

Terug
Naar boven