Fitness Seller

Trekpot

Ook welkom...

Neppe shit moet je natuurlijk nooit kope, denk nou eens na. Je weet niet wat voor troep ze erin hebben gestopt. Zoek een goeie dealer waarvan je weet dat ie echte shit verkoopt.

dit ligt allemaal wat genuanceerder.

1e Nep kan het niet zijn, want het wordt niet als zijnde originele AAS aangeboden.

2e GS is ook gemaakt volgende dit principe.

Dus het kan inderdaad goed zijn, dit wil zeggen dat erin zit wat erin moet zitten. Maar het kan ook zijn dat er niet in zit wat er in hoort te zitten.

Dus........................

sla olie :D

1 Ding waar ik dus zeker van ben is dat het nep is, maar is het spul ook slecht Ik bedoel zit er in wat erin moet zitten

wat moet er volgens jou in nep spul zitten dan
beetje rare vraag denk je nie?
Als er in zit wat er in hoort te zitten is het natuurlijk nie nep;)

maargoed zoals hardgainers ook al zei word gs ook gemaakt door en voor bodyduilders dus vraag eens aan deze van welk merk het is.

Edgar Buijs zei:
Hey zwoegers,

Ik heb laatst aangeboden gekregen zoals ze het noemde "trekpotten" met Deca en Testo, deze zouden dus zelfgemaakt zijn door bodybuilders voor bodybuilers.

1 Ding waar ik dus zeker van ben is dat het nep is, maar is het spul ook slecht??? Ik bedoel zit er in wat erin moet zitten???

Zit er een sticker op en hoe weet je dat het nep is? en waarom vraag of het slecht is?

Als het GS is is het echt niet nep!!!

schroefbeest

ik zou het er niet op wagen bro, veel visolie in omgang in de bb wereld :P

ik zou het niet wagen maar ik heb pas fina gehad van australian bla bla en dat is ook een underground lab en die is me toch lekker :D

Terug
Naar boven