Fitness Seller

Tren E GS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, wel ervaring met GS in zn algemeenheid en die is niet al te best...........

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Nee, wel ervaring met GS in zn algemeenheid en die is niet al te best...........

EN ja.......ik heb dr genoeg van gehad.....en vergelijkbaar met originele HG is GS gewoon bagger...

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

EN ja.......ik heb dr genoeg van gehad.....en vergelijkbaar met originele HG is GS gewoon bagger...

Ja en dan stiekem mensen via PM Mutant Gear aanbieden he:o

GS wordt nog altijd het meest gebruikt in de atletenwereld en het is gewoon kwaliteit. Iedereen in mijn omgeving gebruikt het en gaat er hard op.

Verder bestaat HG Tren niet eens dus wat lul je nou

GS wordt nog altijd het meest gebruikt in de atletenwereld en het is gewoon kwaliteit. Iedereen in mijn omgeving gebruikt het en gaat er hard op.

Moet ik toegeven dat ik zelf ook geen al te grote fan van GS ben, maar ken wel genoeg mensen die er bij zweren. Weet moet of GS nogsteeds het merk is in de atletenwereld (was iig wel het merk voor de kickboxers/mma vroeger)

LOL. Niet bij ´GS dealertjes´ inderdaad. ;)

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

LOL. Niet bij ´GS dealertjes´ inderdaad. ;)

PS- ik deal niet, maar ben gebruiker :)

Haha hg tren.
Welk hg merk kan jij dan zogenaamd krijgen.
Naar mijn weten is alleen parabolan hg gemaakt.
Hg tren bestaat helemaal niet.
Show eens een foto'tje als je dan toch bezig bent van je hg tren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is alleen erg duur en je moet maar net een veearts kennen die er aan kan komen en het komt in pellets

Trouwens ik gebruik momenteel ook Tren-e van GS ga er goed op. 5kg afgevallen en in kracht gestegen en dat op 400mg per pw. Ben van 18 naar 11% gegaan.

Deze tren ziet er gewoon goed uit hoor. Juiste kleur en weet uit ervaring dat hij goed is!

Heeft GS dan ook tren met 200mg/ml?

Topic voldoet niet aan regels, reacties voldoen niet aan regels. Geschoond, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven