AndroidHealthClinic

Tren E. in ampuls of trekfles?

Rock

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Even een vraagje,is trenbolon E. verkrijgbaar in ampules of alleen in een 10 ml trekfles?
Of allebei?

gtrs Ro.

E alleen in flesjes geloof ik.
Zijn geen HG varianten van zover ik weet.

jesp enkel als underground verkrijgbaar in 10ml. vials, maar spul zet weinig zoden aan de dijk beste kan men gewoon acetaat nemen werkt sneller en zeer zekers beter.

Trenbolone Enanthate, 200mg/ml, 10ml vial
een andere heb ik niet kunnen vinden maar wie ben ik

Trenbolone E is er indd alleen in de UG variant dus 10ml trekfles/vial.

Voor de acethaat versie is er ook nog de vetarinaire versie van WDV pharma.
Deze zijn 6ml per vial en bevatten 50mg per ml.

Allicht dat er ook nog andere vetarinaire versies van zijn maar dat weet ik zo niet

pipo zei:
jesp enkel als underground verkrijgbaar in 10ml. vials, maar spul zet weinig zoden aan de dijk beste kan men gewoon acetaat nemen werkt sneller en zeer zekers beter.

:orly:

ik ken wel een aantal jongens die er als een speer op gingen anders...

Infinity zei:
Trenbolone E is er indd alleen in de UG variant dus 10ml trekfles/vial.

Voor de acethaat versie is er ook nog de vetarinaire versie van WDV pharma.
Deze zijn 6ml per vial en bevatten 50mg per ml.

Allicht dat er ook nog andere vetarinaire versies van zijn maar dat weet ik zo niet

Ja die shit van WDV is wel zo belachelijk duur ongekent zeg wat een zieke prijzen zeg!!
Dan injecteer ik nog liever ochtend urine vermengd met arachide olie dat ziet er net zo uit en lekker goedkoper!

• Topic Starter Topic Starter
Ik was zelf ook al van mening dat t alleen maar 10ml flesjes waren,maar een gozer die ik "ken" zegt ampulen te hebben................:duh:
Maar ik weet genoeg mannen,bedankt.

pipo zei:
Ja die shit van WDV is wel zo belachelijk duur ongekent zeg wat een zieke prijzen zeg!!
Dan injecteer ik nog liever ochtend urine vermengd met arachide olie dat ziet er net zo uit en lekker goedkoper!
maar werkt het dan ook
of zit je op die manier je eigen afval te injecteren
:D

Terug
Naar boven