AndroidHealthClinic

Trenbolac

ignashov

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik las gisteren in een blaadje over het product trenbolac. Er staat bij: trenbolac met een sterk androgene en anabole werking zonder aromatische bijverschijnselen. Weet iemand hier meer van of heeft iemand er ervaring mee?

Mischien even zoeken op Trenbolone?

• Topic Starter Topic Starter
daar dacht ik ook aan maar trenbolone aromatiseerd wel en die shit niet.

Is het een pro-hormoon?

• Topic Starter Topic Starter
ooh ben een beetje in de war met testosterone, het is zondag ochtend en ben nog een beetje aan het slapen. Het zijn wel steroids. Staat trouwens ook een product bij waarin zowel test en tren in 1 zit. het heet trenbolen. En het merk is internationel pharmaceuticals. Ken iemand dit dan?

ja dat is wel belend die shizzle...

ooh ben een beetje in de war met testosteron, het is zondag ochtend en ben nog een beetje aan het slapen. Het zijn wel steroids. Staat trouwens ook een product bij waarin zowel test en trenbolone in 1 zit. het heet trenbolen. En het merk is internationel pharmaceuticals. Ken iemand dit dan?
Ik gebruik op het moment Trenbolac Drostanpro van international pharmaceuticals (mix van trenbolone en masteron) en ik vind het geweldig spul. :D

dat komt uit de sport en fitness is wel goed gerief hoor

ja,maar is slechts 100mg Masteron en 100 mg trenbolone enanthaat wel wat weinig lijkt me

jeof

Zet je toch gewoon 2ml

Terug
Naar boven