MuscleMeat

Trenbolone acc of ent?

Soldier83

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
102kg
Vetpercentage
9%
Ik had een vraagje ivm trenbolone

Wanneer gebruik je het best tren enthenaat en wanneer accetaat?
Zijn er grote verschillen in de werking ervan?

Alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
dank je voor de info

Ace is korte ester, Ent is lange ester.
Meestal combineren ze ace met test prop en mast prop bv. Goeie stack voor cutten.+-6-8 weken.

Tren En wordt meestal met Test E of susta bv gestackt, als je voor lange ester wil gaan, +- 10-12 weken. (bulken)

Iig genoeg opties om kuren te maken met tren.

Op allebij kan je bulken, aan de hand van je doel, stel je je kuur op. Ace is dan eod prikken Ent is 1 of 2x per week.

Ik zou zeggen check bovenstaande link, en rechts boven op deze pagina klik op de wiki. Genoeg info op deze forum over deze 2 goodies.

groot voordeel met name voor beginners is dat je bij tren-E toch behoorlijk wat minder hoeft te prikken. Heb ze zelf allebei geprobeerd met allebei goede gains maar vond die om de dag injects toch wel erg veel.

Als je het ester verschil incalculeert moet er geen verschil zijn in resultaat.

groot voordeel met name voor beginners is dat je bij tren-E toch behoorlijk wat minder hoeft te prikken. Heb ze zelf allebei geprobeerd met allebei goede gains maar vond die om de dag injects toch wel erg veel.

ik kan mij hier heel goed in vinden,maar als je erg last van de bekende tren-sides krijgt is het met tren a,toch wat makkelijker om te stoppen,met enthate zal je het nog een paar weken moeten uitzingen.of je wil ofnie;)

Terug
Naar boven