Fitness Seller

Trenbolone acetate in urine

The Back

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Vetpercentage
8%
Hey lui ,

De titel zegt het al..
Ben namelijk bezig met de wedstrijdvoorbereiding voor een opkomende wedstrijd in 8weken.
Heb 3weken geleden voor het laatst tren ace gezet.
Nu was ik ervan overtuigt dat dit maar 4-5weken opspoorbaar was in urine.
En nu verteld mijn coach dat ik 90% zeker positief zal plassen.
De opspoorbaarheid van acetate is volgens hem 4-5maanden.

Ik kan enkel de bloed halfwaardes terugvinden en nergens de termijn van aanwezigheid in urine.

Heeft iemand hier ervaring mee ?
En kan iemand onderbouwen hoelang dit effectief in je urine zit ?

Alvast bedankt.

Ben benieuwt naar antwoorden, zat met soortgelijke vraag !

de halfwaarde tijd is 3 dagen dus het zal uit je bloed zijn,hoe het juist met de metaboliten zit weet ik niet.Veel water drinken en je moet al de pech hebben om eruit gepikt te worden

volgens internet bronnen idd 4-5 maanden ja. Er wordt natuurlijk getest op metabolieten en die zitten heel wat langer in je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Je krijgt 2 jaar wedstrijdverbod als je positief plast.
en 400 euro boete.

Die boete kan ik nog met leven maar dat verbod ,dat zou ik echt niet willen.

You're ****ed. Om wat voor wedstrijd gaat t?

in wedstrijdverband gebruiken is gewoon fail maar 19nor metabolieten blijven misschien nog wel langer aanwezig dan 4 of 5 maanden.

wat voor wedstrijd ga je dan doen dat er getest wordt?

ga ook geen wedstrijden doen in Belgie man.
Kom lekker naar NL:D

Flex cupje pakken;)

die internetlijstjes zijn niet alleen sterk verouderd(testen verbeteren nu eenmaal, zie Contadoper en clen), maar op geen enkele bron gebaseerd.

400 euro is zeer laag als boete, meestal gaat het naar de 1000 euro(in België) voor AS.

Tren is net als deca een 19 Nor dus ja dat blijft wel een tijdje aantoonbaar. Succes met je wedstrijd ;)

Over deca al meerdere keren gelezen dat het plus 6 maanden traceerbaar is. Tren ace no idea.

die internetlijstjes zijn niet alleen sterk verouderd(testen verbeteren nu eenmaal, zie Contadoper en clen), maar op geen enkele bron gebaseerd.

400 euro is zeer laag als boete, meestal gaat het naar de 1000 euro(in België) voor AS.

klopt, dit kwam ik nog wel tegen;

De uitscheiding van alfa- en beta-trenbolon in de urine van kalveren die behandeld zijn met trenbolonacetaat is bepaald via hoge druk vloeistofchromatografie met UV-detectie bij 350 nm. Uit deze proef blijkt dat de hoofdmetaboliet alfa-trenbolon is, terwijl beta-trenbolon nauwelijks uitgescheiden wordt. De gehalten aan alfa-trenbolon kunnen oplopen tot 30 ug/l en zijn bij een aantal dieren nog 48 dagen na behandeling aantoonbaar. De resultaten laten echter zien dat de urinaire gehalten van trenbolon en/of metabolieten aanzienlijk fluctueren. Als gevolg hiervan zijn deze gehalten minder geschikt om bij mestkalveren te controleren of de vereiste wachttijden na toepassing van Trenboloneacetaat houdende implantaten in acht zijn genomen in geval van (een mogelijk toekomstig) toegestaan legaal gebruik.

bron: rivm

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Hier kan ik wat mee.

Er word dus niet gecontroleerd op de flexcup ?
Weet je dit 200% zeker ? Heb al vaker gehoord dat ze niet testen in NL.

Als dit waar ik ga ik wss voor de flexcup.

In Nederland word niet gecontroleerd en als t wel is mag je t weigeren zonder conseqenties. Nederland is in dat opzicht gelukkig niet zo zielig als Belgie.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven