MuscleMeat

Trenbolone cyclohexymethylcarbonate

vrxj81

Novice
Waardering
0
vriend van me wil tren cyclo in kuurtje.
De half-life is veel groter dan ace. Dus de vraag is, hoe vaak moet hij injecteren en hoeveel?

Wekelijks niet?

De halfwaarde tijd is iets minder dan een week. Dus niet veel groter dan acetaat vind ik. Je kan dit afleiden uit de chemische naam (van de ester). De ester cyclohexymethylcarbonate (Cyclo C7) is langer dan acetaat (C2) en dus een langere halfwaarde tijd. De ester zit tussen acetaat en enanthaat in qua grootte.
Hoe vaak je moet injecteren hangt af van de dosis die je gebruikt. Ik zou om de 4 dagen aanraden als je boven de 100mg zit.

De halfwaarde tijd is iets minder dan een week. Dus niet veel groter dan acetaat vind ik. Je kan dit afleiden uit de chemische naam (van de ester). De ester cyclohexymethylcarbonate (Cyclo C7) is langer dan acetaat (C2) en dus een langere halfwaarde tijd. De ester zit tussen acetaat en enanthaat in qua grootte.
Hoe vaak je moet injecteren hangt af van de dosis die je gebruikt. Ik zou om de 4 dagen aanraden als je boven de 100mg zit.

voila TS...altijd luisteren naar de dokter :)

De halfwaarde tijd is iets minder dan een week. Dus niet veel groter dan acetaat vind ik. Je kan dit afleiden uit de chemische naam (van de ester). De ester cyclohexymethylcarbonate (Cyclo C7) is langer dan acetaat (C2) en dus een langere halfwaarde tijd. De ester zit tussen acetaat en enanthaat in qua grootte.Hoe vaak je moet injecteren hangt af van de dosis die je gebruikt. Ik zou om de 4 dagen aanraden als je boven de 100mg zit.

Net als hexy dus.. de originele parabolonssss

para is de shit

Klopt "use for animal treatment only" dus Klaas je kan het gewoon blijven nemen net als ik;)
Toen de meeste hier nog het vruchtwater uit hun oortjes aan het schudden waren in de zandbak kocht ik me 1ste 50ml vial en knalde als een tierelier.
Jee wat was die shit goed op me jonge leeftijd toen, vanaf die dag was ik verkocht/verkloot aan de AAS:p :p :p

Laatst bewerkt:
Klopt "use for animal treatment only" dus Klaas je kan het gewoon blijven nemen net als ik;)
Toen de meeste hier nog het vruchtwater uit hun oortjes aan het schudden waren in de zandbak kocht ik me 1ste 50ml vial en knalde als een tierelier.
Jee wat was die shit goed op me jonge leeftijd toen, vanaf die dag was ik verkocht/verkloot aan de AAS:p :p :p
lol...hell yeah...juice of the gods

whahahha geniaal deze shit....maar wanneer zijn de bijeenkomsten? Khoop niet op maandag-avond want dan zet ik altijd 5ml para..kan dan moeilijk erheen lopen..

whahahha geniaal deze shit....maar wanneer zijn de bijeenkomsten? Khoop niet op maandag-avond want dan zet ik altijd 5ml para..kan dan moeilijk erheen lopen..

hahaha ik ga wel met je mee kerel, ik vind zelfs ed zetten nog te weinig ;)

is er niet een inject ester van 3 uur ofzo??? :D

tren suspensie...wil ik ook keertje proberen;)

clostebol is voor p*ssy's

Terug
Naar boven