AndroidHealthClinic

trenbolone enanthat.....March pharmaceutical

DUTCH DRAGON

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Hebben jullie deze weleens gezien?

trenbolone enanthat.jpg

trenbolone.jpg

Ik wel , maar of deze real zijn dat durf ik niet te zeggen. Is vrij dure tren van dit merk

Ja echt ,het is een bedrijf en door de thaise FDA goedgekeurd.

Geloof jij in sprookjes ? Ikke niet . Hg tren bestaat niet , het bestond als parabolan van Negma maar dat bedrijf is sinds 1992 geloof ik gestopt met parabolan . Dus alleen tren hex was bedoeld voor humaan gebruik , tren a en tren e zal je nooit als Hg zien en omdat er een bijsluiter in het doosje zit moet je niet denken dat het Hg is , patiënten zullen nooit trenbolone voorschreven krijgen , het is een vertinair middel . Deze landen als jij opnoemt kunnen alles met geld voor elkaar krijgen. Zoals ap bijv , is gewoon ug maar ze hebben op welke manier dan ook zichzelf als Hg voor gedaan. Ap maakt trenbolone base , voor welke ziekte zou godsnaam tren base voorgeschreven worden ? Haha kom op dude

Ik koop allus!

• Topic Starter Topic Starter
Als jij het merk zo goed kent, waarom post je het dan hier ?
Zoek je klantjes ofzo?

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Hg tren e [emoji23]

Wou alleen eve kijken wat voor reacties hier op zou krijgen .En kijken hoe ver nl met de spulletjes staat.
EN als ik spullen heb en weet dat die echt zijn ,en die jullie nooit of bijna niet gezien hebben .mag ik dat niet posten?

---------- Toegevoegd om 01:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

Geloof jij in sprookjes ? Ikke niet . Hg tren bestaat niet , het bestond als parabolan van Negma maar dat bedrijf is sinds 1992 geloof ik gestopt met parabolan . Dus alleen tren hex was bedoeld voor humaan gebruik , tren a en tren e zal je nooit als Hg zien en omdat er een bijsluiter in het doosje zit moet je niet denken dat het Hg is , patiënten zullen nooit trenbolone voorschreven krijgen , het is een vertinair middel . Deze landen als jij opnoemt kunnen alles met geld voor elkaar krijgen. Zoals ap bijv , is gewoon ug maar ze hebben op welke manier dan ook zichzelf als Hg voor gedaan. Ap maakt trenbolone base , voor welke ziekte zou godsnaam tren base voorgeschreven worden ? Haha kom op dude

Ik weet ook wel dat het er geen een substance of trenbolone voor human grade gebruikt kan worden.Kerel ik ben er al heel lang bij .Wil me niks verbeelden maar heel lang.Maar ik woon vlakbij bij zulke bedrijven ,en kan overal zo naar binnen lopen .Maar geloof het of niet hier de FDA is erg streng.Als ik eiwitten wil laten invoeren moet ik het merk nemen wat hier al is goedgekeurd door de FDA.Andere merken die niet bekend zijn komen niet door .Het is ook een omgekeerde wereld.Zoals die thaise dianabol 5 mg die pinkies die worden op een arparte afdeling gemaakt in een bedrijf waar ze cooling poeders maken .British dispensery heet dat bedrijf.
Aldus no hard feelings, ik ga weer beginnen met trainen en duik weer in het wereldje

Grappig dit, tren als HG

Kreeg dit merk zelf laatst aangeboden van iemand die op vakantie was geweest naar Thailand, toen ik Tren en HG in 1 zin hoorde, wist ik al genoeg.

Grappig dit, tren als HG

Kreeg dit merk zelf laatst aangeboden van iemand die op vakantie was geweest naar Thailand, toen ik Tren en HG in 1 zin hoorde, wist ik al genoeg.

Mss niet HG maar wel onder geode omstandigheden geproduceerd en niet in de badkuip zoals in Nederland. De verpakking ziet er alvast mooi uit.

Terug
Naar boven