DUTCH DRAGON
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Hebben jullie deze weleens gezien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt uit thailand en heel goedkoop.Ze hebben nog meer.En het is Human grade.Ik wel , maar of deze real zijn dat durf ik niet te zeggen. Is vrij dure tren van dit merk
Ja echt ,het is een bedrijf en door de thaise FDA goedgekeurd.
Als jij het merk zo goed kent, waarom post je het dan hier ?
Zoek je klantjes ofzo?

Als jij het merk zo goed kent, waarom post je het dan hier ?
Zoek je klantjes ofzo?
---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------
Hg tren e [emoji23]
Geloof jij in sprookjes ? Ikke niet . Hg tren bestaat niet , het bestond als parabolan van Negma maar dat bedrijf is sinds 1992 geloof ik gestopt met parabolan . Dus alleen tren hex was bedoeld voor humaan gebruik , tren a en tren e zal je nooit als Hg zien en omdat er een bijsluiter in het doosje zit moet je niet denken dat het Hg is , patiënten zullen nooit trenbolone voorschreven krijgen , het is een vertinair middel . Deze landen als jij opnoemt kunnen alles met geld voor elkaar krijgen. Zoals ap bijv , is gewoon ug maar ze hebben op welke manier dan ook zichzelf als Hg voor gedaan. Ap maakt trenbolone base , voor welke ziekte zou godsnaam tren base voorgeschreven worden ? Haha kom op dude
Grappig dit, tren als HG
Kreeg dit merk zelf laatst aangeboden van iemand die op vakantie was geweest naar Thailand, toen ik Tren en HG in 1 zin hoorde, wist ik al genoeg.
Grappig dit, tren als HG
Kreeg dit merk zelf laatst aangeboden van iemand die op vakantie was geweest naar Thailand, toen ik Tren en HG in 1 zin hoorde, wist ik al genoeg.