MuscleMeat

trenbolone , gyno ?

da ricco

Freaky Titan
Elite Member
Waardering
13
kan trenbolone nu in feite gyno in de hand werken?

ik weet dat dit niet aromatiseert naar oestrogeen dus is gyno krijgen dan mogelijk ?

kan trenbolone nu in feite gyno in de hand werken?

ik weet dat dit niet aromatiseert naar oestrogeen dus is gyno krijgen dan mogelijk ?

trenbolone bindt aan de progesteron receptor. het verhoogd ook prolactine.

t3 op 25/50 mcg erbij nemen en maar een kleine hoeveelheid test en het valt wel mee!

Zeker man. Prolactine zorgt dat zwangere vrouwen melk gaan geven.

Een verhoogd prolactine kan ook het gezichtsvermogen verminderen.
Wat ik ook ondervind.

niet helemaal waar (iig gedeeltelijk),dat T3 prolactine gerelateerde gyno tegengaat.Is heel erg persoonsgebonden.Sommige jongens gebruiken het,op tren only kuurtjes,en hebben giga dik tepelhof,dat ik denk,iemand hier moet gaan kolven.

is prolactine niet gewoon lactatie? Of bouw je ook borstweefsel op en dus gyno?

lactatie is afscheiding uit je tepel.Je bouwd gewoon melkklierweefsel op

Klopt het dat 200 mg/ed vit-B6 prolactine stijging tegen houdt?

bromocriptine,dostinex,femara houden prolactine gerelateerde gyno tegen.
De rest mwah

Laatst bewerkt:
Ok dit is voor als je gyno hebt,maar voor prolactine stijging B6?

niet helemaal waar (iig gedeeltelijk),dat T3 prolactine gerelateerde gyno tegengaat.Is heel erg persoonsgebonden.Sommige jongens gebruiken het,op tren only kuurtjes,en hebben giga dik tepelhof,dat ik denk,iemand hier moet gaan kolven.

hoeveel t3 namen ze? als ik 200mcg t3 neem het ik schijven als damstenen achter mn tepel!
t3 in hoge doseringen verhoogt prolactine!

dat verklaart een hoop.. kom zelf elk halfjaar op controle bij de doc. vraag hem ook het 1 en ander!

ikzelf ervaar bij 200mcg t3 en meer flinke gyno toename!

het vetverlies is trouwens ook erg extreem op deze dosering icm 2200kcal dieet! maar daar ging het niet over

Nog ff een vraagje voor de zekerheid. Kan je hier best preventief femara nemen tijdens de kuur, of enkel wanneer je de symptomen van gyno begint te merken?

femara beste preventief omdat het een tijdje duurt voor het spul zn werk doet.

steady state na 3 weken.Het werkt echter direkt.Het stopt esdriol uit de vetcellen,heeft dus ff de tijd nodig

trenbolone gyno maakt trouwens geen kans als oestrogeen onderdrukt wordt.

veel luitjes denken dat het helpt tegen bestaande gyno,antwoord is ja,maar waarom zover laten komen?

Terug
Naar boven