Fitness Seller

trenbolone ondergedoseert?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovation

Competitive Bodybuilder
Waardering
2.433
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
een jongen die ik ken heeft 'zegt ie' zn trenbolone enanthaat laten testen en zegt dat er maar 50 mg tren in zit....is van gg....maar is er toch mee begonnen, lijkt mij sterk maar goed...

Dan moet die een testrapport hebben en die willen we dan graag zien. Maar kan denk ik al raden dat hij geen rapport heeft:rolleyes: ...

• Topic Starter Topic Starter
ja denk het ook niet... kijk eenbeetje ondergedoseert kan maar in plaatst van 200 mg maar 50? lijkt me sterk...ik ga hem voor gek verklaren denk ik

Vraag maar gewoon naar het rapportje want die krijg je als je wat laat testen. De volgende die weer dom uit zijn nek lult over GG!!!

Grappig.....ik krijg een deja vu gevoel.....zou er weer een nieuw lab op komst zijn?

@Ovation

Kom met bewijs en geen lulverhalen,gozer.

Je wordt vervelend met die bullshit van je.

Pfffff wat een onzin de laatste tijd in de topics. Laten we het bij feiten houden en niet dom uit ons nek lullen. Heb gehoord via via dat......:rolleyes:

hey ik zeg dat niet hij zeg dat!! ik heb het zelf gebruikt en ik vind het het beste wat ik tot nu to egehad heb...zeg alleen wat hij zei ok n iet mij aanvallen aub

hey ik zeg dat niet hij zeg dat!! ik heb het zelf gebruikt en ik vind het het beste wat ik tot nu to egehad heb...zeg alleen wat hij zei ok n iet mij aanvallen aub

Maar wat wil je met dit topic zeggen dan??? Als we alles moeten gaan posten wat we via via gehoord hebben dan wordt het een grote t*ring bende...
Als je nu met een mooi rapport was wezen komen (die er natuurlijk niet is) dan hadden we bruikbare info!!!

heb je gelijk in...maar die heb ik niet gezien...zal er is om vragen...

Maar wat wil je met dit topic zeggen dan??? Als we alles moeten gaan posten wat we via via gehoord hebben dan wordt het een grote t*ring bende...
Als je nu met een mooi rapport was wezen komen (die er natuurlijk niet is) dan hadden we bruikbare info!!!

juist!

bullshit! GG ruled!

doe nou niet alsof IK GG aan val want dat doe ik helemaal niet ik vind het vreemddat die jongen dat zeg dus wilde gewoon effe weten wat jullie ervan vonden...meer niet sorry hoor jezus....zal nog is wat doorgeven

als hier alleen maar feiten stonden zou er weinig staan vriend...zeg alleen maar dat het beweerd word...zo zijn er hier meer toch? ik vind gg echt top daarom moeswt ik het kwijt

Denk dat alles wel gezegd is!!! Misschien bedoelde je het niet zo gab maar stond er allemaal wat "knullig" en "onzinnig" maar het is je vergeven bro:D ...

als hier alleen maar feiten stonden zou er weinig staan vriend...zeg alleen maar dat het beweerd word...zo zijn er hier meer toch? ik vind gg echt top daarom moeswt ik het kwijt

Tja kerel, kan je verwachten he.
Veel gasten hier aan de GG shizzle.

Als jij een beetje nare verhalen gaat ophangen, dan gaat dat irriteren.

Dus, als je maat een test-rapport heeft, zet m dan ff in dit topic.

doe nou niet alsof IK GG aan val want dat doe ik helemaal niet ik vind het vreemddat die jongen dat zeg dus wilde gewoon effe weten wat jullie ervan vonden...meer niet sorry hoor jezus....zal nog is wat doorgeven
Denk van te voren dan gewoon ff na... krittiek moet je kunnen verwachten als je aan zoon topic begint, kan je er niet tegen post dan gewoon niet!;)

een jongen die ik ken heeft 'zegt ie' zn trenbolone enanthaat laten testen en zegt dat er maar 50 mg trenbolone in zit....is van gg....maar is er toch mee begonnen, lijkt mij sterk maar goed...

waar heeft hij het laten testen ? trenbolone van gg gebruik ik vaak en ik moet zeggen dat ik het goed spul vind

Die jongen verkoopt zeker zelf spullen van GS?

Hey kerel , er is niemand geintresseerd in die janlulverhalen . Dat is wel geweten nu , dit board heeft enkel intresse in onderbouwde ducumenten !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven