Fitness Seller

Trenbolone, raar gevoel

tja, hoort gewoon bij de Trenbolone, de koortsnachtjes. Is een beetje de charme van deze roid natuurlijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
:cool:

Laatst bewerkt:
Keuzes maken kerel! Ofwel neem je de negatieve sides erbij ofwel ga je wisselen voor een andere roid waar je misschien mindere resultaten van zal hebben ( hoogstwaarschijnlijk ) ..je weet natuurlijk nooit maar tren is tren hé.

Cliché maar no pain no gain!

Universele regel is dat wanneer een middel veel sides geeft het ook veel voordelen heeft.

Ander voorbeeld is primo.
Geen sides, maar ook geen pluspunten...........voor mannen tenminste.

mja, je kuur zal het zowiezo geen goed doen het er nu uit te gooien, hij is net op gang gekomen en zal zeker nog 2 weken doorlopen als je stopt. En als je mast er bij gooit zoals je zegt heb je weer kans op druk op je prostaat, haaruitval en maanlandschap op je armen/rug/gezicht. Dan is een rood hoofd zo gek nog niet-)

Ja, dat is waar. Ik denk dat ik het maar voor lief neem en dan mijn kuur iets verkort.. Tren en overgaan op Mast wordt je ook niet zo'n leuk persoon van natuurlijk. Zou het ook zonde vinden, ben idd lekker op gang. Waar je aan begint moet je eigenlijk ook afmaken.

miss zal het minderen eens je lichaam het wat gewend is? gewoon je geplande kuur afmaken...

Wel fijn?
Hoor je ook wel eens dat ze super hard zijn gegaan op die shizzle?

Super hard? Niet echt nee.

Maar ze maken er wel degelijke kwaliteit gains mee, zet dat af tegen het feit dat er weinig sides mee zijn en durf dan nog eens te zeggen dat primo geen pluspunten heeft.

Ik snap de strekking van je opmerking wel, maar je uitspraak was nogal ongenuanceerd.

Ik heb dit ook van de sustanon, 's nachts steeds zweten als een beest, vindt ik niet zo slecht, zo hou ik geen water vast. Ik heb dus echt de fles water naast mij staan en moet regelmatig bijtanken.

Ik heb dit ook van de sustanon, 's nachts steeds zweten als een beest, vindt ik niet zo slecht, zo hou ik geen water vast. Ik heb dus echt de fles water naast mij staan en moet regelmatig bijtanken.

hoef jij dan ook niet te plassen s'nachts omdat je alles eruit zweet?

Jawel, vreemd genoeg moet ik ook nog eens veel plassen.

Ja

Laatst bewerkt:
zet gewoon je raam open man, ik heb het zo koud op mn kamer dat k amper zweet. neem 2 dunne dekens, als het te warm wordt sla je er 1 af en andersom.

mischien je bloeddruk eens meten, ik ben nu bezig met sus en eq en de eerste 2 weken echt het gevoel of mijn kop uitelkaar ging knallen en een dikke rooie kop maar is nu al aardig afgezakt, zo ook mijn bloedruk

Terug
Naar boven