MuscleMeat

Trenbolone Sustanon

Gejus

Cool Novice
Waardering
3
Kan viavia dit spul krijgen:

Trenbolone Enanthate 200mg

Sustanon 250mg

en eventueel:

oxymetholone 100tabs a 25 mg

Kent iemand de flesjes van de plaatjes? (kan ze niet vinden op google enzo)
En is dit een goeie 2e kuur? (eerste was Deca -test)

sorry voor de k*t fotos maar kreeg het niet beter met me telefoon.

23062012171.jpg

23062012174.jpg

Dacht altyd dat EP rode flipoffs had, correct me if i am wrong.

Ik heb gister voor het eerst fakes onder ogen gezien van aantal ug merken op een bestelside. Daar waren deze oa ook zonder flipoff.

Denk dat we te vaak gezegd hebben dat er geen ug fakes bestaan. Leuke was dat die side GEEN tabs aanbood...... Stinkt naar rotte vis hehehe
Denk dat er een aantal jongens heel erg boos zijn wahahaha.

Hopelijk heet TS de flippies eraf gehaalt

Post even duidelijke foto's van de bovenkant. Neem als je nieuwe product post dat je niet de Flip off eraf haalt.

Ik heb zelf de test versie ervan liggen en daar zit idd een rode flip off op.

Heb net nog 12 vials ep binnengekregen mooi in doosjes en rode flipoff.
Echt wel k*t dat ze ug ookal gaan faken.

kerel alles waar geld mee verdient mee kan worden is handel. Wel een opsteker als ze je spullen namaken. Lompe fake gezien....een werkzame stof naam,SCHUIN tussen de rest van de naam zetten ,wat een morons....maar goed,ondertussen ga je wel het schip in.
Misschien eens kortsluiten met Navy of/en Tremendes,of we daar niet een apart sectietje voor kunnen maken,zodat echt UG van NEP te onderscheiden is met fotoos. Dus als vergelijk. Dat heeft Ronnie T ook,das best leuk om te doen.

waarom zien die vials en doosjes er voor je kuur al uit alsof ze in de tuin begraven zijn?

En inderdaad zonder rode flip offs? reageer ff of je die eraf hebt gehaald of het een aluminium seal is.

Allu sealdop EP is fake. Alleen echt met flippoff.
Luid iig nw tijdperk in.... Fake UG

Ik denk dat hij de flippoffs er zelf al af heeft gehaald en het gewoon real is hoor. Al vind ik wel dat het doosje en label er erg gehavend uit zien, terwijl dat normaal er altijd gewoon netjes en verzorgd uitziet.

Maar idd laat ons even weten mbt tot de flippoffs aub.

er schijnt dus een site te zijn die ze in aluminium seals verkoopt......vandaar.

er schijnt dus een site te zijn die ze in aluminium seals verkoopt......vandaar.

Is niet waar, heb dezelfde foto's op die website goed bekeken en is inderdaad de flip off al afgehaald. je ziet het rubber stoppertje zitten namelijk.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat EP gefaked wordt want van alle labs is dit niet de makkelijkste met de doosjes ed.

Is niet waar, heb dezelfde foto's op die website goed bekeken en is inderdaad de flip off al afgehaald. je ziet het rubber stoppertje zitten namelijk.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat EP gefaked wordt want van alle labs is dit niet de makkelijkste met de doosjes ed.

Ok top dat is goed nieuws, GEEN fake EP op de markt...

Maar waarom zal men de flip-offs op voorhand eraf halen dan??

• Topic Starter Topic Starter
mannen sorry voor de late reaktie en de verwarring...

Dit zijn 2 gebruikte flesjes als voorbeeld er zaten rode flipoffs op en die zijn er afgehaald. verder hebben ze maanden leeg in de la gelegen bij die jonge en kwam het vandeweek ter sprake en zou hij gaan proberen dezelfde te regelen. (die we inmiddels gevonden hebben)

kerel alles waar geld mee verdient mee kan worden is handel. Wel een opsteker als ze je spullen namaken. Lompe fake gezien....een werkzame stof naam,SCHUIN tussen de rest van de naam zetten ,wat een morons....maar goed,ondertussen ga je wel het schip in.
Misschien eens kortsluiten met Navy of/en Tremendes,of we daar niet een apart sectietje voor kunnen maken,zodat echt UG van NEP te onderscheiden is met fotoos. Dus als vergelijk. Dat heeft Ronnie T ook,das best leuk om te doen.

Is een goed voorstel van jou.
Nu weet je niet precies wat echt of nep is bewijze van.
Zou stuk handiger zijn als er daadwerkelijk 2 sectie zijn tussen " echt " & " nep/fake ".

Goed voorstel maat;)

Repje onderweg.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 11:28 ----------

Edit;

Of doormiddels van polls , dan heb je gelijk een overzicht of t real of fake is,

Natuurlijk zijn er altijd mensen die de boel willen verzieken, maar daarvoor hebben we modr.

Terug
Naar boven