Fitness Seller

trenbolone

vinie84

Cool Novice
Waardering
0
hey is er hier iemand die al wat trenbolone heeft genomen het is omdat ik dit mss wel in mijn volgende kuur zal nemen omdat ik genoeg heb van deca.
ma nu heb ik gehoord dat je daar mega veel van zweet en een rare geur van kunt krijgen is dit overschat of wordt dat echt een probleem en zijn er nog neven effecten kwestie van alles wat op de hoogte te zijn

met de enanthaat had ik eigenlijk nergens last van, met de acetaat zweet ik vooral s'nachts, schiet onwijs van koud naar warm. Maar de acetaat werkt wel onwijs lekker. Verder geen noemenswaardige sides.

Boven de 5 a 600mg krijg ik er ook last van, stinken als een....

Bij de para lijk ik er sneller last van te hebben.

Dus als je geen stinkerd wil zijn kan je beter van de tren afblijven:p

Boven de 5 a 600mg krijg ik er ook last van, stinken als een....

Bij de para lijk ik er sneller last van te hebben.

Dus als je geen stinkerd wil zijn kan je beter van de trenbolone afblijven:p

Ja jij denkt dat het komt door de tren, maar je moet je gewoon wat vaker wassen Mausie. Één keer in de maand is echt te weinig dude, onze leden klagen tijdens de AAA-meetings:D

En nu ontopic:
Het zijn bekende bijwerkingen die kunnen ontstaan door tren, maar zoals je al leest verschilt dit ook weer per persoon.
Zelfs bij 750mg tren enth had ik er geen last van.
Wel af en toe last van tren hoest, maar dat zal meer te maken hebben met het injecteren.

met enanthaat geen last gehad van het stinken ik toch niet misschien de omstanders wel maar dat maakt me niet zo uit:D...verder niets

Ja jij denkt dat het komt door de trenbolone, maar je moet je gewoon wat vaker wassen Mausie. Één keer in de maand is echt te weinig dude, onze leden klagen tijdens de AAA-meetings:D

En nu ontopic:
Het zijn bekende bijwerkingen die kunnen ontstaan door trenbolone, maar zoals je al leest verschilt dit ook weer per persoon.
Zelfs bij 750mg trenbolone enth had ik er geen last van.
Wel af en toe last van trenbolone hoest, maar dat zal meer te maken hebben met het injecteren.

Ik zal doen alsof ik dit niet gelezen heb.

Ik stonk ook een beetje maar dat was de 1e week met acetaat. Lekker belangrijk dat je stinkt trouwens.
Het is wel geweldig knallen met tren.

Alleen die Ossenlucht,in je bedje.Alsof je vrouw met een rund in bed ligt.Ikzelf hou ik wel van dat lijfluchie

Terug
Naar boven