Fitness Seller

Trenbolone

Hotbear

Cool Novice
Waardering
0
He Bro's,

Heeft iemand hier ervaring met trenbolone... wat kan ik verwachten, wil hem samen nemen met testo. Hoorde dat je maar 4 tot 6 weken moet kuren...

Iemand advies???

Hoor het wel

Hotbear

Jammer dat het zo slecht is voor je (dat is tenminste wat ik ervan begrijp), maar je word er vreselijk sterk van en mooi droog.
Ik heb er het meest van gemerkt met schouder oefeningen. bijv. side raises deed ik eerst met 14 kilo dumbbells en na de kuur was dat 22 kilo. En natuurlijk een paar KOGELS van schouders over gehouden! Nu nog steeds na een jaar, dus ben niet veel verloren en wel tevreden.

Ben van m'n kracht bijna niks verloren. Slechter dan andere roids is het niet.
Vaak wordt er beweerd dat het enorm op lever en nieren werkt maar harde bewijzen zijn er niet voor.
Ik ken mensen genoeg die +8 weken kuren met Tren, ik heb er afgelopen jaar zeker 9 gedaan en dit jaar 10.

Nadelen:

Pijnlijke injecties! (Dus zéér langzaam injecteren)

Kans op 'Tren-hoest' (direct na injecteren krijg je een enorme nare hoestbui als gevolg van een miminale hoveelheid Tren die rechtstreeks in de bloedbaan komt),

Insomnia (slapeloosheid)

Overmatig transpireren, vee-achtige stank

Irritatie zonder aanleiding

Lees m'n weblog met Tren maar eens (www.finapower.tk) daar heb ik alle opmerkingen en notities neergezet die je maar kunt bedenken bij het injecteren en tijdens het trainen. Maar om te zeggen dat Tren per definitie slecht is: Zeker niet! Het is wel 3 keer zo sterk als Test dus beginners mogen er vanaf blijven :D

Vee-achtige stank ?! Jezus :D

DAT noem ik nu eens hardcore :bow:

Hahaha! Mijn toenmalige vriendin merkte als eerste héél eerlijk op, in de hete zomer van 2003; 'Lieverd, je ruikt naar...naar...naar een koe! Naar een veedier! Wat ben je aan het kuren? je begint naar vee te ruiken! ....En (pechtig)....het wás ook zo! :(

Ik zou graag de trenbolone proberen. Maar zie al dat geprik niet zitten moet om de dag gebeuren! Maar ik heb laatst een foto gezien van tren enenthaat van gs. Maken ze deze nu ook en volstaat deze met 1 prik per week?

Tren enanthaat heb ik weleens gehad van C & K.
maar ben nog steeds benieuwd of het wel zo goed was. Acetaat (van GS) heb ik ook gebruikt, maar dat werkte echt veel beter naar mijn idee.

yes indeed... iemand ervaring met de tren enanthaat van CK?

Da's niet echt wat ik bedoel.
Wat jij waarschijnlijk hebt is een klassiek voorbeeld van een 'verkeerd gemikte injectie'.
Je hebt een zenuwtje geraakt o.i.d., gebeurt bij elke verpleegster hoor, maar dat zorgt na een dag of wat voor napijn.

Waar ik het over heb is de zeer pijnlijk prikkende sensatie op het moment van injecteren. Dit komt door de 'magic solution' waarmee de pellets zijn opgelost om de Tren te converteren, (als je tenminste home made acetate Tren hebt).

Hé DBC01 !!
Vergeet niet .

EEN GOEDE BOK MOET STINKEN !!!!

Wat voor Tren gebruik je? ben benieuwd, kunnen we een Tren-brei-kransje opzetten.:D

Terug
Naar boven