MuscleMeat

Trendflow

Stierenek213

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
87kg
Iemand al ervaring om trendflow met proviron te stacken? Er is hier vrijwel niets te vinden over de verhoudingen. Ik dacht aan:

Week 1-8 trendflow 2ml ED
Week 1-8 proviron 25mg ED
Week 9-12 Nolva 20mg

Mijn idee hierachter is dat ik uitga van 250mg test per week waar normaliter 25mg proviron voor wordt aanbevolen.

Of misschien moet je maar eens een echte kuur doen. Zal je veel minder geld aan kwijt zijn en een paar kilo's aan overhouden.

Test=test of je het nu spuit, slikt of smeert. Je zal meer moeten gebruiken bij transdermaal of oraal en dat zal je in je portemonnee merken.
Maar voor wie dit niet vind opwegen tegen prikken is het een goed alternatief.
Denk wel dat je ook langer moet gebruiken dan met injecteren. Toen ik er zelf mee bezig was begon ik beetje te gainen rond wk 6-8.
Ook smeerde ik dagelijks 4ml.

• Topic Starter Topic Starter
Ach zoveel meer kost het niet tenzij je het vergelijkt met een hoge inject dosis. Ik zie het gewoon niet zitten om mezelf te injecteren met behulp van een instructiefilmpje op youtube dus voor mij is dit een prima uitkomst.

Dit is voor mij de eerste keer testosteron dus wellicht slaat het bij mij extra goed aan, als ik het vind tegenvallen verhoog ik gewoon naar 3ml of anders 4ml. Mischien maak ik er 9 weken van maar dat hangt af van de zomervakantie en of mijn ballen niet teveel krimpen want hcg injecteren ga ik niet aan beginnen.

Ik neem er wel 25mg proviron bij, zou ik dat beter in de ochtend met het smeren kunnen nemen of in de avond?

Betaal jij je blauw aan een flesje test dat trendflow je niet zoveel meer kost? :P
Volgens mij kan je beter 250mg test e per week nemen dan 4ml trendflow per dag.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen idee waar ik het mee moet vergelijken, ik heb vandaag (2e dag) toch maar verhoogt naar de 3ml. Ik kan altijd nog verhogen of verlagen. Ik ben benieuwd.

Terug
Naar boven