AndroidHealthClinic

Trojan cow virus warning!!!

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Trojan cow virus warning!!!

Wanneer je een e-mail bericht binnenkrijgt met als onderwerp Trojan cow delete het meteen, zonder het bericht te lezen!! Dit is het gevaarlijkste e-mailvirus dat op dit moment in omloop is. 'Trojan cow' wist niet alleen je harde schijf, maar zal ook alle floppy's die in de buurt van je computer liggen wissen

Bovendien demagnetiseert het virus al je pinpasjes, deïnstalleert het je video-instellingen en tast het de kwaliteit van je audio CD's aan. Het virus verandert ook het koelsysteem van je koelkast, waardoor ijsjes smelten en je melk zuur wordt.

Dit virus voegt antivries toe aan je aquarium. Het laat vieze sokken achter op tafel, net op het moment dat je bezoek verwacht. Het zorgt ervoor dat je je autosleutels kwijt bent, waardoor je te laat op je werk komt. Het zorgt ervoor dat je op je autoradio in de file alleen nog maar ruis kunt ontvangen.

Trojan cow veroorzaakt nachtmerries waarbij je droomt over circus dwergen. Wanneer je "Trojan cow" opent op een Windows95/98 computer zal de Wc-bril altijd overeind staan. Je haardroger zal erg dicht bij een volgelopen bad staan. Ook zal het bodymilk veranderen in halfvolle melk.

Dit zijn slechts enkele van de verschrikkelijke gevolgen die dit virus kan hebben.

Wees voorbereid. Wees bang

Steve

Jezus volgens mij is onze computer dus geinfecteerd met dat virus!!! Ik had me toch een vage droom over circus dwergen vannacht, ik werd helemaal bezweet wakker. Toen ik beneden kwam lagen r vieze sokken op de tafel en stond de WC bril omhoog!

Help!!! Wat moet ik doen?! :)

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Rob G
Jezus volgens mij is onze computer dus geinfecteerd met dat virus!!! Ik had me toch een vage droom over circus dwergen vannacht, ik werd helemaal bezweet wakker. Toen ik beneden kwam lagen r vieze sokken op de tafel en stond de WC bril omhoog!

Help!!! Wat moet ik doen?! :)

Je schoonmoeder uitnodigen :D

Terug
Naar boven