Fitness Seller

troy

Man-Mountain

Huge Freak
Waardering
12
Iemand de film al gezien? Ben er vanmiddag heen geweest. Vond t heel cool. Paard van Troje zelf kreeg niet echt veel aandacht maar de veldslagen waren geil. Netzoals dat blonde wijf hehehehe

Dank dat ik hem volgende week maar eens ga checken. Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebbers van films die rond die tijd afspelen. Maar voor deze film maak ik een uitzondering :)

Ik heb hem ook gezien, ik vond hem niet zo vet als gladiator of als LOTR. Terwijl ik dacht dat dat wel moest, omdat die film zo gepresenteerd werd, met grote veldslagen, 1000schepen etc... maar wat dat betreft had LOTR toch betere veldslagen en Gladiator gewoon meer charme.

Ik vond het gevecht tussen hector en achilles wel koel, maar ik had gewoon meer verwacht van de film, my bad misschien... Maar all in all geen slechte film!

heb hem nog niet gezien, maar krijg hem volgend weekend op dvd..

weet iemand welke rol Sean Bean(o.a. boromir uit lotr, of janusz uit golden eye) speelt?

Sean Bean .... Odysseus

Sean Bean is een van de koningen van griekenland die aan de kant van achilles vecht alhoewel achilles met z'n groep meer voor de eer en zichzelf vecht.

De film was ook top trouwens.

vond idd Gladiator veel beter, zat meer emotie in vond ik en de gevechten waren beter.

Vond die grote gast in het begin echt super!!!!!!! dikke vette AS liefhebber 4sure:)

• Topic Starter Topic Starter
gladiator had geen lekkere wijven

Ik heb hem ook gezien vond de verhaal lijn wel kwel maar de verfilming op sommige dingen ERG tegen vallen maar overal best een goede film!

ja mensen die oud-grieks studeren moeten vooral niet teleurgesteld zijn!
briseis komt wel voor trouwens

Heb een voorstukkie gezien maar lijkt me eigenlijk geen reet aan.. ik ben meer een man van de actie.. troy llijkt me een hoop gezwam en weinig actie :)..

Actie genoeg. En goed verhaal. En muscles. En knappe wijven. En Bratt Pit voor de omo's onder ons ;).

Vond hem geweldig - ok niet zoals Gladiator mr de filmtechniek van Scott daar was dan ook loepzuiver en Russel perfect gecast.

Staat hier op de pc in svcd formaat. Zometeen ff branden en dan kijken op de dvd spelert :) Verwacht er wel veel van trouwens :)

Gladiator had zeker wel mooie dames, iniedergeval 1 pracht vrouw en dat was die "koningin" die het op t einde heeft overleefd.
Pitt moet ik trouwens zeggen is behoorlijk breed geworden voor die film.

Zomaar speelde die Orlando Bloem erin, WTF deed hij daarin? hij liep alleen maar in de weg en verziekte totaal de film.
Hij was té fag, ik hoopte dattie dood ging op het einde maar helaas.
Wat een lachertje die gast en dan krijgtie ook nog eens dik betaald.

Terug
Naar boven